search icon

Επιχειρήσεις

Γιάννος Μπενόπουλος: «Κίνηση ματ» ετοιμάζει η Cafetex με εξαγορά στη Βρετανία

Σε εξέλιξη το due diligence με προοπτική να κλείσει το ντιλ τον επόμενο μήνα ανοίγοντας 30 χώρες στην εταιρεία πίσω από το μπραντ Coffeeway – Εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων το '22

Αποφασιστικό βήμα για την επέκταση της στο εξωτερικό ετοιμάζεται να κάνει η Cafetex ΑΒΕΕ, η εταιρεία πίσω από το μπραντ Coffeeway, εξαγοράζοντας αγγλική εταιρεία καφέ. Το ντιλ, σύμφωνα με τον Πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο κ. Γιάννο Μπενόπουλο, είναι πολύ κοντά στο να κλείσει. «Βρισκόμαστε στη διαδικασία του due diligence. Έχουμε υπογράψει ήδη προσύμφωνο. Εφόσον όλα πάνε καλά ως το τέλος του Μάρτη θα έχουμε ρίξει τις τελικές υπογραφές», σημείωνε σε μία συζήτηση που έγινε στο περιθώριο της φετινής έκθεσης HORECA.

Η προς εξαγορά εταιρεία, όπως είπε ο κ. Μπενόπουλος χωρίς να αποκαλύπτει το όνομα της, εξειδικεύεται στην παραγωγή αρωματικού στιγμιαίου καφέ ιδιωτικής ετικέτας, πραγματοποιώντας πωλήσεις σε 30 χώρες. Ο δε κύκλος εργασιών της κινείται στα 8 εκατ. ευρώ. «Είναι μία εταιρεία γνωστή στο χώρο, που παράγουν στιγμιαίο καφέ σε 60 γεύσεις. Η συμφωνία αφορά την εξαγορά του πλειοψηφικού μετοχικού πακέτου και την πρόβλεψη οι υφιστάμενοι μέτοχοι να διατηρήσουν τη διοίκηση», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Εν τούτοις αυτό στο οποίο ποντάρει ο κ. Μπενόπουλος με τη συγκεκριμένη εξαγορά είναι το πεδίο διεθνούς επέκτασης και της ίδιας της Cafetex. «Όταν αγοράζεις μία εταιρεία περιλαμβάνονται κι αυτά που τη συνοδεύουν. Πρώτα απ’ όλα αγοράζεις το τζίρο της, που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είναι 8 εκατ. ευρώ, αποκτάς πρόσβαση στο πελατολόγιο της σε 30 διαφορετικές χώρες και άλλα πολλά», εξήγησε ο κ. Μπενόπουλος.

Μάλιστα ο ίδιος εκτιμά πως ο κύκλος εργασιών της Cafetex μπορεί να αυξηθεί έως και 150% μέσα στην επόμενη διετία τόσο μέσω της εξαγοράς και του πεδίου που θα διαμορφωθεί όσο και της ισχυρής οργανικής ανάπτυξης που το 2022 έπιασε το +30%!

«Απ’ αυτό το ποσοστό μόνο οι οκτώ ποσοστιαίες μονάδες συνδέονται με τις ανατιμήσεις που κάναμε. Οι υπόλοιπες 22 αφορούν την αύξηση των πωλήσεων σε όγκο καθώς απ’ τη μία επεκτάθηκε το πελατολόγιο μας και απ’ την άλλη αυξήθηκαν και οι όγκοι που αγόραζαν οι υφιστάμενοι πελάτες», τόνισε ο κ. Μπενόπουλος, μία τάση που σε ένα βαθμό συνδέεται με την ανοδική πορεία του τουρισμού αλλά και με τη στροφή του Έλληνα στην φθηνότερη «ιδιωτική ετικέτα».

«Κάνουμε πολύ PL, οπότε πήραμε αρκετούς όγκους από εκεί. Παράλληλα όμως ανέβηκε και το μερίδιο του coffeeway μεταξύ των επωνύμων ετικετών. Επιπρόσθετα ξεκινήσαμε και συνεργασία με την εταιρεία Χελίττα, μία εταιρεία με μεγάλη ιστορία στο χώρο, που έχουν αναλάβει την προώθηση μας στο HORECA».

Η διεθνής επέκταση της Cafetex ΑΒΕΕ αποτελεί το επόμενο βήμα σε μία σειρά κινήσεων που έχει κάνει τα τελευταία τρία χρόνια η εταιρεία προκειμένου να εξελιχθεί σε μία ισχυρή δύναμη στην αγορά του καφέ.

«Μέσα στον covid19 κάναμε ολοκληρωτικό rebranding αλλάζοντας παράλληλα και τις συσκευασίες. Επίσης αναπτύξαμε δύο νέες καινοτόμες σειρές, τις ατομικές μερίδες καφέ φίλτρου, όπου κλείσαμε σε φακελάκια τύπου τσαγιού καφέ για το οποιο χρειάζεσαι απλά ζεστό νερό, και τις βιοδιασπώμενες κάψουλες espresso, με τις οποίες λύνεται το πρόβλημα της ανακύκλωσης αφού τις απορρίπτεις στον καφέ κάδο για κομποστοποίηση», σημειώνει. Παράλληλα μπήκαμε στο HORECA με τη συνεργασία της Χελίττα που μας βοηθά σε όλη την αλυσίδα αυτής της απαιτητικής αγοράς που ξεκινά μετά την πώληση (after sales, service κοκ)

Παράλληλα η εταιρεία θα επιχειρήσει φέτος να ενισχύσει την παραγωγική της δυναμική μέσω ενός επενδυτικού σχεδίου 1 εκατ. ευρώ για την προσθήκη μηχανολογικού εξοπλισμού, το οποίο υπεβλήθηκε προς υπαγωγή στο νέο αναπτυξιακό νόμο», όπως είπε ο κ. Μπενόπουλος.

Στη νέα εποχή της Cafetex πάντως τα καταστήματα θα συνεχίσουν να μειώνονται. «Σιγά σιγά θα τα κλείσουμε», σημειώνει ο κ. Μπενόπουλος. «Γενικά ότι κλείνει δεν πρόκειται να το ξανανοίξουμε είτε σε franchise είτε εταιρικά. Το σκεπτικό είναι να κρατήσουμε λίγα, επιλεκτικά καταστήματα, περισσότερο flagship», τόνισε ο ίδιος.

Διαβάστε ακόμη:

Ανατροπή με επιδόματα για «προσωπική διαφορά» σε συντάξεις, «ανθυγιεινά» στο Δημόσιο και ρυθμίσεις χρεών μετά την πανδημία

Οι γιαγιάδες και η αυτοδυναμία, το μπλοκ σε δυο υποψήφιους… Πάτσηδες, τα ψιλά της MIG και ο νέος ασφαλιστικός παίκτης από την Ιταλία

Στα €3 δισ. ο λογαριασμός της εφορίας – Τι πρέπει να πληρώσουμε μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου

 

 

Exit mobile version