search icon

Επιχειρήσεις

Γιάννης Βαρβαγιάννης: Νέα επένδυση και επιδόσεις ρεκόρ για το «Ούζο Βαρβαγιάννη»

Σε rebranding προχωρά η ιστορική ποτοποιία με ρίζες απ’ το 1860 – Πώς εξελίσσεται η αγορά

Σε μία νέα επένδυση που θα επεκτείνει την παραγωγική της υποδομή και δυναμική ανανεώνοντας παράλληλα και το μηχανολογικό εξοπλισμό προχωρά η ιστορική ποτοποιία Βαρβαγιάννη.

Όπως εξηγούσε χθες, στο περιθώριο εκδήλωσης για την παρουσίαση των νέων ετικετών των τεσσάρων προίόντων ούζου που παράγει η εταιρεία, ο εκ των διαχειριστών κ. Γιάννης Βαρβαγιάννης, η επένδυση αφορά μία συμπληρωματική της υφιστάμενης μονάδα παράγωγής. «Ουσιαστικά θα είναι μία νέα κάθετη μονάδα», σημείωσε αποκαλύπτοντας πως ο προϋπολογισμός της επένδυσης, που έχει υπαχθεί στις διατάξεις του νέου αναπτυξιακού νόμου, θα φθάσει συνολικά το 1,5 εκατ. ευρώ.

«Οι ανάγκες μας σε παραγωγή υπερκαλύπτονται σήμερα απ’ τις υποδομές που διαθέτουμε, ωστόσο θεωρήσαμε ότι θα πρέπει να κάνουμε την επένδυση κυρίως για το μέλλον. Πάντως πρόθεση μας είναι να συνεχίσουμε να χτίζουμε με αργό αλλά σταθερό βηματισμό τις δραστηριότητες μας τόσο όσο χρειάζεται ώστε να μην κάνουμε ποτέ εκπτώσεις στο προϊόν που παράγουμε», σημείωσε ο ίδιος. Προσδιόρισε πως η έναρξη της επένδυσης θα γίνει το φθινόπωρο.

Η φετινή χρονιά για την ποτοποιία Βαρβαγιάννη φαίνεται ότι εξελίσσεται εξαιρετικά καθώς είναι σε τροχιά να φθάσει τα υψηλά επίπεδα των 4,5 εκατ. ευρώ που είχε σημειώσει το 2019, σύμφωνα με τον κ. Γιάννη Βαρβαγιάννη. «Η πορεία είναι ανοδική τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού που σήμερα πουλάμε», σημείωσε ο ίδιος.

Το 70% των πωλήσεων της εταιρείας γίνεται στην εστίαση και στη χονδρική και το 30% μέσα απ’ το δίκτυο του οργανωμένου λιανεμπορίου. Η ετήσια παραγωγή κυμαίνεται μεταξύ 50.000 και 55.000 9λιτρων κιβωτίων, όπως σημείωσε.

 

Η εταιρεία σήμερα πραγματοποιεί πωλήσεις σε 22 χώρες. «Οι μεγαλύτερες γίνονται σε χώρες με έντονο ελληνικό στοιχείο, όπως πχ η Γερμανία, οι ΗΠΑ, η Ν. Αφρική κοκ», σημείωσε ο κ. Βαρβαγιάννης. Στην Ελλάδα πάλι τα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας αποτελούν επίκεντρο των περισσότερων πωλήσεων ενώ καλή παρουσία έχει το «ούζο Βαρβαγιάννη» και στις τουριστικές περιοχές που υποδέχονται κυρίως Έλληνες τουρίστες.

Ο κ. Βαρβαγιάννης είπε ότι η ποτοποιία δεν πρόκειται να επεκταθεί σε άλλα προϊόντα και ότι θα παραμείνει με τους τέσσερις κλασικούς κωδικούς που διαθέτει εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Εμφανίστηκε ανοικτός σε συνέργιες που ίσως μπορεί να προκύψουν μέσω της Πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» που η εταιρεία είναι μέλος, ενώ ήταν αρνητικός στο ενδεχόμενο πώλησης μεριδίου της εταιρείας παρά το συνεχές «φλερτ» που όπως ειπε δέχεται από ενδιαφερόμενους επενδυτές.

Τέλος, σε ο,τι αφορά τις πληθωριστικές πιέσεις και την άνοδο των τιμών σημείωσε πως η ποτοποιία Βαρβαγιάννη προχώρησε σε δύο ανατιμήσεις τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Η πρώτη έγινε στις 31 Δεκεμβρίου 2021 και ήταν της τάξεως του 8,5% ενώ ακολούθησε μία ακόμη, με το ίδιο ποσοστό, στις 31 Μαρτίου 2023. Από εκεί και έπειτα ο ίδιος εκτίμησε πως δεν θα χρειαστεί να ξαναγίνουν ανατιμήσεις.

Διαβάστε ακόμη

Στεγαστικά δάνεια: Τι δείχνουν τα νέα τιμολόγια – Αύξηση στη ζήτηση για σταθερά επιτόκια

Xρηματιστήριο: Κινήσεις για dual listing ναυτιλιακών εταιρειών – Προς την Εναλλακτική Αγορά η «MED ABEE»

Τα (πιο) φρέσκα γκάλοπ, ο Καζάκος στο Χρηματιστήριο, το νέο παιδί των Lamda – ΤΕΜΕΣ, το φιλικό διαζύγιο και ο χάρτινος πύργος

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version