search icon

Επιχειρήσεις

Γιάννης Βάλβης, Carpathian Springs: Επέκταση σε νέες αγορές και με νέα προϊόντα

Το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας φθάνει τα 20 εκατ. ευρώ και αφορά την παραγωγή, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αειφόρο ανάπτυξη

Sponsored Content

Ακόμα υψηλότερα έχει βάλει τον πήχη η Carpathian Springs, η εταιρεία πίσω απ’ το γνωστό brand μεταλλικού νερού «AQUA Carpatica», καθώς εξελίσσεται το σχέδιο επέκτασης της σε νέες αγορές αλλά και νέα προϊόντα. Το σχέδιο, συνοδεύεται και από ένα επενδυτικό πλάνο για φέτος συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ.

Γιάννης Βάλβης

Σήμερα η εταιρεία έχει παρουσία σε 17 αγορές στον κόσμο. «Είχαμε πάντα ένα σαφές όραμα: να εκπαιδεύσουμε, να καινοτομήσουμε και να ενημερώσουμε για την κατανάλωση νερού γενικά και για τα μεταλλικά νερά ειδικότερα», σχολιάζει ο κ. Βάλβης. Και συνεχίζει: «Συμβάλλουμε ώστε να κατανοήσουν οι καταναλωτές, σ’ όποιο σημείο του κόσμου κι αν βρίσκονται, πόσο ευεργετικό είναι να καταναλώνουν ένα φυσικό προϊόν. Έτσι, σε αυτό το πλαίσιο, συνεχίζουμε τα αναπτυξιακά μας πλάνα με τους υφιστάμενους συνεργάτες μας αλλά και με νέους, που πιστεύουν μαζί μ’ εμάς ότι η ποιότητα είναι αυτή που μετράει και ότι τα premium προϊόντα οδηγούν σε μια υγιή ανάπτυξη. Είμαστε πρώτοι στην προτίμηση των καταναλωτών στη Ρουμανία ενώ εξάγουμε το AQUA Carpatica σε άλλες 17 αγορές σε όλο τον κόσμο. Στο πλάνο αυτό της επέκτασης ιδιαίτερη σημασία έχει η υποχρέωση μας να επενδύσουμε στην εκπαίδευση των καταναλωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες και στις Αραβικές χώρες σ ότι αφορά τον ρόλο των ηλεκτρολυτών (Ασβεστιο, Μαγνήσιο κλπ) στην υγεία καθώς και την επίδραση των Διττανθρακικών στην διαδικασία της πέψης».

Για φέτος το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας φθάνει τα 20 εκατ. ευρώ και αφορά τρεις άξονες, όπως λέει ο κ. Βάλβης, την παραγωγή, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την αειφόρο ανάπτυξη. «Είναι γεγονός ότι υπάρχουν μια σειρά επενδύσεων τις οποίες δρομολογούμε! Αυτή τη στιγμή επικεντρωνόμαστε σε επενδύσεις, που στοχεύουν στην ενίσχυση της αποδοτικότητας της παραγωγής», σημειώνει ο επικεφαλής της Carpathian Springs. Και συνεχίζει: «επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες και διαδικασίες για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών μας και την ενίσχυση της παραγωγής. Βελτιστοποιούμε την αλυσίδα εφοδιασμού: αυτό περιλαμβάνει επενδύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα και συνεργασία με εταίρους για τη διασφάλιση αξιόπιστης και αποτελεσματικής ροής των προϊόντων μας. Ταυτόχρονα, βρισκόμαστε σε διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού ώστε να γίνουμε πιο ευέλικτοι και να βελτιστοποιήσουμε τη λήψη αποφάσεων και την εμπειρία των πελατών μας».

Σε επίπεδο οικονομικών επιδόσεων η χρονιά εξελίσσεται θετικά για την Carpathian Springs. «Το 2024 συνεχίζεται η θετική τάση που είχαμε το 2023 και αποφέρει ισχυρά θετικά αποτελέσματα, σύμφωνα με τη στρατηγική και τους στόχους μας. Το AQUA Carpatica καθιερώνεται ως προϊόν, γνωστό και αγαπητό από πολλούς καταναλωτές. Αυξάνεται το μερίδιο αγοράς μας τόσο σε αξία όσο και σε όγκο», λέει ο κ. Βάλβης.

 

Κλείνοντας, ο ίδιος στέκεται στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η εταιρεία τη δεδομένη χρονική συγκυρία. «Η πρωταρχική πρόκληση έγκειται στην προσέγγιση πολλών καταναλωτών με τις πρωτοβουλίες μας σχετικά με την κατανάλωση νερού, ώστε να γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι για την υγεία τους και τις διακρίσεις μεταξύ των διαφόρων τύπων νερού που διατίθενται στην αγορά. Θέλω πάντα να επισημαίνω το αντικειμενικό γεγονός ότι το ελληνικό υπέδαφος δεν παρέχει πολλαπλές πηγές φυσικά ανθρακούχου μεταλλικού νερού. Δεν υπάρχουν αποθέσεις από ανενεργά ηφαίστεια για να τροφοδοτήσουν τους υπόγειους υδροφόρους ορίζοντες με φυσικά διττανθρακικά άλατα και CO2. Ως αποτέλεσμα, το κοινό τείνει να συγχέει δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα: τα φυσικά ανθρακούχα νερά με τα λεγόμενα “σοδόνερα” (μεταλλικά ή όχι νερά όπου γίνεται βιομηχανική προσθήκη τεχνητού διοξειδίου του άνθρακα). Διαπιστώσαμε ότι ο Έλληνας καταναλωτής δεν γνωρίζει ούτε πόσο επιβλαβές είναι για την υγεία του να πίνει νερό με Νιτρικά ούτε πόσο επιθετικά στο στομάχι είναι τα σοδόνερα της βιομηχανίας. Κι έτσι έχουμε αναλάβει την πρωτοβουλία και την ευθύνη να τον ενημερώσουμε όσο μπορούμε, να τον εκπαιδεύσουμε γι’ αυτά και να επενδύσουμε σοβαρά στην σωστή επικοινωνία. Καλούμε κάθε καταναλωτή να γνωρίζει τι πίνει και να μάθει περισσότερα για τη σημασία της κατανάλωσης νερού χωρίς νιτρικά άλατα, το οποίο είναι βασική προϋπόθεση για τα βρέφη και τις εγκύους», καταλήγει ο κ. Βάλβης.

 

Exit mobile version