Στην αναβάθμιση του στόχου για τα EBITDA του 2022 προχώρησε η διοίκηση του ΟΠΑΠ μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές στο πλαίσιο της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων 9μηνου, εκτιμώντας ότι θα διαμορφωθούν πέριξ των 720 εκατ. ευρώ.
Όπως σχολίασε ο Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, οι δραστηριότητες της εταιρείας συνέχισαν να επιδεικνύουν ανθεκτικότητα, σε μια περίοδο περιορισμένης καταναλωτικής δαπάνης, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο ΟΠΑΠ προσφέρει προσιτή διασκέδαση για όλους. Επιπλέον, η διοίκηση της εταιρείας εξέφρασε την πεποίθηση ότι η θετική δυναμική που έχει αποτυπωθεί, θα οδηγήσει σε ένα δυνατό φινάλε για την εφετινή χρονιά. Στο πλαίσιο αυτό αναμόρφωσε το guidance για τα EBITDA του 2022 στην περίμετρο των 720 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται πως στο 9μηνο του 2022 ο ΟΠΑΠ κατέγραψε EBITDA 533 ευρώ.
Αναφερόμενος στις επιδόσεις του 9μηνού, ο κ. Κάρας τόνισε πως η συνεχιζόμενη ανάκαμψη των retail δραστηριοτήτων και η σταθερά δυναμική ανάπτυξη των online δραστηριοτήτων ήταν οι καταλύτες για τις ισχυρές επιδόσεις του ΟΠΑΠ. «Οι δυναμικές επιδόσεις των retail δραστηριοτήτων αντανακλούν τη σταδιακή επιστροφή των περιστασιακών παικτών, καθώς και την περαιτέρω ενίσχυση της σύνδεσης του ΟΠΑΠ με την σταθερή πελατειακή βάση του δικτύου του», υπογράμμισε.
Σημειώνεται πως ενόψει και του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, η εταιρεία προχώρησε στην ενίσχυση των αποδόσεων του «Πάμε Στοίχημα» στα πρακτορεία, οι οποίες είναι ανταγωνιστικές με αυτές της online αγοράς. Όπως σημείωσε ο CEO του ΟΠΑΠ, η κίνηση αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση του ΟΠΑΠ να υλοποιεί τολμηρές και ρηξικέλευθες αποφάσεις, βάζοντας τον πελάτη στο επίκεντρο.
Επίσης, η νέα εφαρμογή OPAP Store App συνέχισε να κερδίζει έδαφος μεταξύ των παικτών, ενώ αυξημένη ήταν και η απήχηση του προγράμματος loyalty, επιβεβαιώνοντας τη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, μέσω της αξιοποίησης ψηφιακών δυνατότητων. Ακόμη, κατά το γ’ τρίμηνο, η εταιρεία βελτίωσε τον προγραμματισμό των Virtual παιχνιδιών και προχώρησε στη διάθεση ενός νέου καινοτόμου παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ επαυξημένης πραγματικότητας.
Σε σχετική ερώτηση για τα VLTs η διοίκηση ανέφερε επίσης πως οι επιδόσεις τους ήταν δυναμικές, στο πλαίσιο της συμπλήρωσης 5 ετών παρουσίας στην ελληνική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, οι σχετικές προωθητικές ενέργειες οδήγησαν σε περαιτέρω ενίσχυση της επισκεψιμότητας και της παικτικής δραστηριότητας στα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY, ανέφερε ο κ. Κάρας. Ακόμη, ερωτηθείς απάντησε πως το capex για το 2022 θα ανέλθει στα 20 εκατ. ευρώ, αλλά και πως η πώληση της Betano στην Allwyn θα κλείσει, όπως αναμένεται, μέσα στο Δεκέμβριο.
Οι online δραστηριότητες
Όπως υπογράμμισε επίσης ο κ. Κάρας, οι online δραστηριότητες συνέχισαν να αναπτύσσονται σε ετήσια βάση, σημειώνοντας αύξηση της βάσης ενεργών πελατών και της online παικτικής δραστηριότητας. Κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ εστίασε στην περαιτέρω αναβάθμιση της online πρότασης της προς τους πελάτες. Παράλληλα η διοίκηση ανέφερε πως ο ΟΠΑΠ συνέχισε να προχωρά σε βελτιώσεις στα online παιχνίδια της. Μεταξύ άλλων προχώρησε στην ενσωμάτωση gamified χαρακτηριστικών στα widget του online ΤΖΟΚΕΡ και καζίνο, η οποία έχει τύχει ευρείας αποδοχής μεταξύ των online πελατών. Επίσης, την ίδια περίοδο, υλοποιήθηκαν προωθητικές ενέργειες, που ενίσχυσαν περαιτέρω το online χαρτοφυλακίου της εταιρείας.
Υπενθυμίζεται πως στο 9μηνο τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για το εννεάμηνο του 2022 ανήλθαν στα 1,398 δισ. ευρώ (+34,4% ετησίως). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του εννεάμηνου διαμορφώθηκαν στα 533,3 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 285,8 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 40,4% και 60,3% αντίστοιχα, σε σχέση με το εννεάμηνο του 2021. Σε επίπεδο γ΄ τριμήνου, τα GGR ανήλθαν σε 498,8 εκατ. ευρώ (+6,1%), τα EBITDA έφτασαν στα 197,6 εκατ. ευρώ (+12,9%) και τα καθαρά κέρδη στα 118,5 εκατ. ευρώ (+19,4%).
Διαβάστε ακόμη:
Κ. Μπουτάρης: «Τρίτωσε» το…σφυρί με το διαμέρισμά του στη Θεσσαλονίκη πάνω στην παραλία (pics)
Σταϊκούρας προς τράπεζες: «Αυξήστε τώρα τα επιτόκια καταθέσεων»