Το 2023 ήταν συνολικά μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για τον ΟΠΑΠ, καθώς η εταιρεία ενίσχυσε το brand της, προσέφερε καινοτόμες προτάσεις διασκέδασης στους πελάτες της και προχώρησε στην επανατοποθέτηση παραδοσιακών παιχνιδιών της, σημείωσε ο CEO του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της χρήσης σε αναλυτές, συμπληρώνοντας πως ο ΟΠΑΠ ολοκλήρωσε τη χρήση του 2023 με το ισχυρότερο τέταρτο τρίμηνο όλων των εποχών και σημείωσε έσοδα-ρεκόρ, που υπερέβησαν τα €2 δισ. για το σύνολο του έτους. Οι επιδόσεις αυτές, όπως τόνισε, αντανακλούν τη συνεπή και αποτελεσματική υλοποίηση της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ, καθώς και την ικανότητα της εταιρείας να επιδιώκει και να επιτυγχάνει φιλόδοξους στόχους.
Σύμφωνα με τον CEO του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, οι επιδόσεις της εταιρείας στηρίχθηκαν στην υλοποίηση σειράς βελτιώσεων στις προτάσεις της προς τον πελάτη και την αξιοποίηση νέων ψηφιακών και τεχνολογικών λύσεων, που αναβαθμίζουν συνολικά την εμπειρία των πελατών. Επιπλέον, σημείωσε ότι ο ΟΠΑΠ αναμένει ότι και το 2024 θα είναι έτος ανάπτυξης, χάρη στο δυναμικό εμπορικό πλάνο του, τόσο για τις retail, όσο και για τις online δραστηριότητες.
Όσον αφορά στις retail δραστηριότητες, ειδική μνεία έγινε στην ανανέωση του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ, η οποία έχει γνωρίσει ιδιαίτερα θετική υποδοχή από τους πελάτες και τους πράκτορες του ΟΠΑΠ. Επιπλέον, η ενίσχυση του Πάμε Στοίχημα και η αξιοποίηση νέας στοιχηματικής πλατφόρμας για το retail δίκτυο, οδήγησαν σε ενίσχυση των επιδόσεων του παιχνιδιού και στην αύξηση της πελατειακής βάσης του σε επίπεδα ρεκόρ.
Επίσης, το 2023, συνεχίστηκε δυναμικά η ανανέωση του «στόλου» των VLTs με νέα, σύγχρονα παιγνιομηχανήματα, ενώ εισήχθησαν και νέα παιχνίδια, που συνέβαλαν στις αυξημένες επιδόσεις των παιχνιδιών PLAY. Ακόμη, το OPAP Store App, που αποτελεί βασικό πυλώνα για την ψηφιοποίηση των καταστημάτων ΟΠΑΠ, συνέχισε να γνωρίζει επιτυχία, με εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες να επιλέγουν να παίξουν παιχνίδια μέσω της εφαρμογής.
Όσον αφορά στις online δραστηριότητες, η διοίκηση της εταιρείας σημείωσε ότι η βάση ενεργών πελατών τόσο για τη Stoiximan, όσο και για τις online πλατφόρμες του ΟΠΑΠ (Pamestoixima.gr και Opaponline.gr) συνέχισε να διευρύνεται. Στο πλαίσιο αυτό, ο CEO στάθηκε στη διάθεση της iLottery πλατφόρμας Opaponline.gr, που προσφέρει μια κορυφαία στο είδος της εμπειρία διασκέδασης.
Επιπλέον, η νέα πλατφόρμα του Pamestoixima.gr προσφέρει μια αναβαθμισμένη εμπειρία online αθλητικού στοιχηματισμού, με χαρακτηριστικά που καθιστούν το παιχνίδι γρήγορο και διασκεδαστικό. Ιδιαίτερα σημαντικές ήταν οι επιδόσεις του online casino του Pamestoixima.gr, που διαθέτει μια ιδιαίτερα ευρεία γκάμα παιχνιδιών και συνέχισε να προσελκύει νέα και δυναμικά κοινά (ιδιαίτερα γυναίκες και άτομα νεαρής ηλικίας).
Οι νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες
Στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης, παρουσιάστηκαν και οι πιο πρόσφατες επιχειρηματικές και εμπορικές πρωτοβουλίες του ΟΠΑΠ. Συγκεκριμένα, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην πρόσφατη διάθεση του Eurojackpot στην ελληνική αγορά, η οποία αποτελεί ορόσημο για τον ΟΠΑΠ και ήλθε σε συνέχεια της επιτυχημένης επανατοποθέτησης του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ. Όπως σημειώθηκε, η Ελλάδα έγινε η 19η χώρα στην οποία είναι διαθέσιμο το παιχνίδι, το οποίο προσφέρει τζακ ποτ που ξεκινούν από τα €10 εκατ. και φτάνουν μέχρι τα €120 εκατ. στην πρώτη κατηγορία κερδών. Οι πελάτες μπορούν να παίξουν το Eurojackpot αποκλειστικά στα καταστήματα ΟΠΑΠ, είτε μέσω παραδοσιακών δελτίων, είτε μέσω του OPAP Store App.
Τέλος, η διοίκηση της εταιρείας αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία Πάμε Στοίχημα Tipsters. Οι Πάμε Στοίχημα Tipsters είναι η πρώτη phygital κοινότητα παικτών στοιχήματος που αναπτύχθηκε από εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα. Οι πελάτες των καταστημάτων ΟΠΑΠ μπορούν να γίνουν μέρος της κοινότητας μέσω του OPAP Store App, να πάρουν tips και να ανεβάσουν τα στοιχήματά τους, διεκδικώντας πλούσια δώρα. Η πρωτοβουλία αυτή έχει αγκαλιαστεί από χιλιάδες πελάτες, καθώς αναβαθμίζει την εμπειρία διασκέδασης και κοινωνικότητας στα καταστήματα ΟΠΑΠ.
Διαβάστε ακόμη:
Στουρνάρας στο Bloomberg: Η ΕΚΤ πρέπει να μειώσει τα επιτόκια 2 φορές πριν τις καλοκαιρινές διακοπές
Morningstar DBRS: Tα αποτελέσματα των τραπεζών ενισχύουν το πιστωτικό προφίλ τους
Ο χρυσός η αγαπημένη επιλογή της JPMorgan – Tι «βλέπει» για την τιμή του
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ