Σε ειδική έρευνα, κατά την οποία θα μελετηθούν νέες διαδικασίες παραγωγής για την επόμενη γενιά στην ηλεκτροκίνηση, μετέχει η Ford, σύμφωνα με ανακοίνωση.
Στόχος του ερευνητικού προγράμματος, το οποίο ονομάζεται HaPiPro2, είναι η ανάπτυξη προηγμένων προϊόντων και νέων διαδικασιών, που θα αποτελέσουν τη βάση για να μπορέσουν διάφοροι Ευρωπαίοι κατασκευαστές να γίνουν πρωτοπόροι στη μαζική παραγωγή εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων.
Στο σχήμα αυτό συμπράττουν οι Ford, Thyssenkrupp System Engineering, τα τμήματα τρισδιάστατης εκτύπωσης και προϊοντικής μηχανολογίας του πανεπιστήμιου RWTH Aachen, καθώς και η Engiro, η οποία ειδικεύεται στους ηλεκτροκινητήρες.
Κατά τη διάρκεια του πλάνου δημόσιας χρηματοδότησης διάρκειας 36 μηνών, οι εταιρείες θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη ευέλικτων και αποδοτικών νέων μεθόδων παραγωγής που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε ευρεία κλίμακα για εξαρτήματα μελλοντικών ηλεκτροκινητήρων σε μια γραμμή παραγωγής.
Το νέο συνεργατικό ερευνητικό κέντρο για ηλεκτροκινητήρες θα φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις της Ford στην Κολωνία. Παράλληλα, η Ford θα ηγηθεί της εξέλιξης νέων μεθόδων βασισμένων στη χρήση λέιζερ για τη σύνδεση των επαφών των χάλκινων φουρκετών, αλλά και της έρευνας ως προς τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης για τον έλεγχο των διαδικασιών.
Διαβάστε ακόμη
Γιατί η πανδημία μπορεί να αποδειχθεί τελικά ευκαιρία για την ελληνική ένδυση
Alpha Bank: Πάνω από €23 δισ. οι πωλήσεις «κόκκινων» δανείων το διάστημα 2017-2022
CapsuleT: Ξεκίνησαν αιτήσεις για τον πρώτο ελληνικό επιταχυντή αποκλειστικά για τουριστικές startups