search icon

Επιχειρήσεις

Fiat Chryssler: Η μήνυση της General Motors δεν απειλεί τη συγχώνευση με την PSA

Η General Motors κατέθεσε τη μήνυση στις ΗΠΑ, ισχυριζόμενη ότι η FCA δωροδοκούσε επί χρόνια στελέχη της Ένωσης Εργατών Αυτοκινήτων με στόχο να προσπορίζονται οφέλ

Η σχεδιαζόμενη συγχώνευση της Fiat Chrysler με την ιδιοκτήτρια της Peugeot, PSA, ύψους 50 δισ. δολαρίων, δεν θα εκτροχιαστεί από τη μήνυση που κατέθεσε η General Motors κατά της FCA, ανέφερε στο Reuters πηγή που βρίσκεται κοντά στην FCA.

H πηγή που μίλησε υπό το καθεστώς ανωνυμίας είπε επίσης ότι η μήνυση της GM που επιζητεί να επιφέρει σημαντικές βλάβες στην εναγόμενη δεν θα οδηγήσει την FCA και την PSA στην επανεξέταση των αποτιμήσεων των δύο εταιρειών στο πλαίσιο της προτεινόμενης συμφωνίας που, αν τελεσφορήσει, θα δημιουργήσει την τέταρτη μεγαλύτερη κατασκευάστρια αυτοκινήτων στον κόσμο.

Η General Motors κατέθεσε τη μήνυση στις ΗΠΑ, ισχυριζόμενη ότι η FCA δωροδοκούσε επί χρόνια στελέχη της Ένωσης Εργατών Αυτοκινήτων (UAW) με στόχο να προσπορίζονται οφέλη, κοστίζοντας έτσι στην GM δισεκατομμύρια δολάρια.

Εκπρόσωπος της FCA ανέφερε ότι «οι συνομιλίες (σσ. για τη συγχώνευση) προχωρούν κανονικά». Η PSA αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι σχετικά με τη μήνυση της GM καθώς και το αν θα έχει επίπτωση στις συνομιλίες για τη δυνητική συγχώνευση.

Η μετοχή της FCA σημείωνε πτώση 2,7% νωρίτερα, ενώ ο τίτλος της PSA σημείωνε απώλειες 0,6%.

Η FCA και η PSA ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους για τη μεταξύ τους συγχώνευση τον περασμένο μήνα με στόχο να αντιμετωπίσουν καλύτερα το κόστος των νέων τεχνολογιών, όπως τα ηλεκτροκίνητα και τα αυτοκινούμενα οχήματα, αλλά και την αρνητική πορεία των αγορών αυτοκινήτου.

Σε επιστολή του προς τους εργαζομένους ο CEO της FCA, Mike Manley, αναφέρει: «Εκπλαγήκαμε με τη μήνυση και για το περιεχόεμνό της και για τη χρονική στιγμή που γίνεται. Μπορούμε μόνο να υποθέσουμε ότι είχε στόχο να προκαλέσει πρόβλημα στην σχεδιαζόμενη συγχώνευσή μας με την PSA».

Τον Σεπτέμβριο του 2015, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της FCA, Sergio Marchionne, προέτρεψε την ομόλογό του της GM, Mary Barra, να εξετάσει το ενδεχόμενο της συγχώνευσης των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η GM ισχυρίστηκε την Τετάρτη ότι, αφού απέρριψε μια προσφορά συγχώνευσης από την FCA, ο Marchionne έκανε μια συνωμοσία προκειμένου να διαπραγματευτεί μια νέα τετραετή σύμβαση με την UAW «σχεδιασμένης να κοστίσει δισεκατομμύρια δολάρια στην GM».

Exit mobile version