Την περικοπή 1.700 έως και 2.000 θέσεων εργασίας back-office στην Ευρώπη σχεδιάζει η FedEx, σε μια τελευταία της προσπάθεια να μειώσει τα κόστη της, καθώς ο γίγαντας των ταχυμεταφορών δίνει μάχη με την πτώση της ζήτησης για τις υπηρεσίες της.
Οι περικοπές θα κατανεμηθούν σε 18 μήνες και θα οδηγήσουν σε κόστος προ φόρων 250 έως 375 εκατομμυρίων δολαρίων που σχετίζονται με νομικές αμοιβές και παροχές αποζημίωσης, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της FedEx.
Η συρρίκνωση των θέσεων εργασίας θα βοηθήσει στην εξοικονόμηση μεταξύ 125 και 175 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως από το 2027.
Αντιμέτωπη με την ήπια ζήτηση για μεταφορές εμπορευμάτων και την αργή ανάπτυξη του περιθωρίου κέρδους στη μονάδα Express που βασίζεται στις αερομεταφορές, το μεγαλύτερο τμήμα της, η εταιρεία έχει ξεκινήσει περικοπές κόστους για να ενισχύσει τα κέρδη της.
«Παράλληλα με το έργο που έχουμε κάνει για τη βελτιστοποίηση των δικτύων μας, λαμβάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες για να εξορθολογίσουμε πολλές από τις λειτουργίες μας για να μειώσουμε το δομικό κόστος», τονίζει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Η FedEx που εδρεύει στο Μέμφις είχε εξαγγείλει σχέδια για μείωση του κόστους κατά 4 δισεκατομμύρια δολάρια έως το τέλος του 2025, συμπεριλαμβανομένων 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο οικονομικό έτος που έληξε τον Μάιο του 2024.
Η FedEx, η ανταγωνίστρια United Parcel Service (UPS) και άλλες εταιρείες διανομής σημείωσαν έκρηξη στη ζήτηση υπηρεσιών μεταφοράς κατά την περίοδο της πανδημίας, όταν οι καταναλωτές έκαναν αγορές μέσω διαδικτύου.
Αλλά καθώς τα ταξίδια και η εστίαση επανέκαμψαν, αυτή η τάση αντιστράφηκε και επιδεινώθηκε επίσης από τον υψηλότερο πληθωρισμό.
Διαβάστε ακόμη
Η αναγέννηση της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας
Μαζικές διαδηλώσεις στις Βρυξέλλες κατά της ακροδεξίας
Σερβία: Πράσινο φως στη Rio Tinto για το ορυχείο λιθίου
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ