Αυξημένα κέρδη και πωλήσεις κατέγραψε το 2020 η γαλακτοβιομηχανία ΦΑΓΕ, με τον όμιλο να σχεδιάζει νέα επένδυση στη Δυτική Ευρώπη μετά και το τέλος του επενδυτικού project στο Λουξεμβούργο.
Πιο αναλυτικά, οι πωλήσεις του ομίλου Φάγε ανήλθαν στα 521,3 εκατ. δολ. το 2020, καταγράφοντας αύξηση 5,5% από τα επίπεδα του 2019 (494,3 εκατ. δολ.).
Η εταιρεία αποδίδει τη διαμόρφωση του κύκλου εργασιών στην αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 7,5% σε σύγκριση με το 2019, στη μείωση του μέσου όρου καθαρής τιμής πώλησης κατά 2,9% στις αγορές που δραστηριοποιείται η εταιρεία (πρόκειται για 32 χώρες), καθώς και στην εξασθένηση του δολαρίου έναντι του ευρώ και της στερλίνας, κάτι που είχε θετική επίδραση στον τζίρο κατά 0,9%.
Η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε το 2020 σε σύγκριση με το 2019 κατά 2% στις ΗΠΑ, κατά 15,6% στην Ιταλία, κατά 4,3% στην Ελλάδα και κατά 11,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 84,8% των πωλήσεων της ΦΑΓΕ πραγματοποιείται εκτός Ελλάδας.
Ο όγκος πωλήσεων το 2020 αυξήθηκε σε σύγκριση με το 2019 κατά 7,6% στις ΗΠΑ, κατά 8,2% στην Ιταλία, κατά 1,7% στην Ελλάδα και κατά 12,7% στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Τα μεικτά κέρδη της γαλακτοβιομηχανίας διαμορφώθηκαν πέρσι σε 212,4 εκατ. δολάρια έναντι 183.7 εκατ. δολαρίων το 2019, καταγράφοντας αύξηση 15,6%, τα λειτουργικά κέρδη ενισχύθηκαν κατά 39,6%, στα 70,8 εκατ. ευρώ το 2020 από 50,8 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη διπλασιάστηκαν φτάνοντας τα 43,4 εκατ. δολάρια το 2020 από 21,4 εκατ. δολάρια το 2019.
Στην Ελλάδα η εταιρεία εξακολουθεί να διατηρεί την ηγετική της θέση με μερίδιο σε αξία 23% και όγκο 23,9%, ενώ τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η Κρι – Κρι με μερίδιο 15,4% σε αξία και 13,7% σε όγκο.
Ο όμιλος ΦΑΓΕ δραστηριοποιείται σε 32 χώρες σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία και Αφρική και τα προϊόντα του βρίσκονται στα ράφια περίπου 300 αλυσίδων τροφίμων και σε μικρά σημεία πώλησης, κυρίως σε Ευρώπη και Αμερική.
Στα σχέδια της εταιρείας είναι να αναπτύξει συμπληρωματική παραγωγική ικανότητα σε αυτή των ελληνικών εγκαταστάσεων μέσω της κατασκευής νέας μονάδας παραγωγής στη Δυτική Ευρώπη, η οποία θα συνεισφέρει επιπλέον 40.000 τόνους γιαουρτιού ετησίως. Θα χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία και διαδικασίες New Manufacturing Facility που χρησιμοποιείται στις εγκαταστάσεις των ΗΠΑ. Μέχρι να ολοκληρωθεί η νέα επένδυση η παραγωγή στο εργοστάσιο γιαουρτιού στην Ελλάδα αυξάνεται προκειμένου να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση.
Διαβάστε ακόμα:
KPMG: Υπερδιπλασιάστηκαν οι επενδύσεις VC στον κλάδο του Fintech το β’ εξάμηνο του 2020