Αλλαγή στη μακροχρόνια πολιτική του που απαγορεύει τις διαφημίσεις για κρυπτονομίσματα στις πλατφόρμες του, αποφάσισε να κάνει το Facebook.
Σύμφωνα με το CNBC, η κίνηση αυτή θεωρείται σημαντική για τη βιομηχανία των κρυπτονομισμάτων, καθώς θα επιτρέψει σε περισσότερους επενδυτές να έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση σε αυτά.
Το Facebook είχε απαγορεύσει τις διαφημίσεις για κρυπτονομίσματα τον Ιανουάριο 2018, με σκοπό να εμποδίσει τις startup στα κρυπτονομίσματα και στο blockhain να προσεγγίζουν πιθανούς πελάτες μέσω Facebook και Instagram.
Ωστόσο, τον Μάιο 2019 χαλάρωσε ελαφρώς την απαγόρευση, ενώ τον τελευταίο χρόνο έχει περιορίσει κατά πολύ τα σχέδιά του σε ό,τι αφορά τα κρυπτονομίσματα.
Όπως αναφέρει το CNBC, το Facebook αποφάσισε να αλλάξει τακτική μετά την αποτυχία του να λανσάρει το δικό του κρυπτονόμισμα, το οποίο σκόπευε να χρησιμοποιήσει για τη μεταφορά χρημάτων ανά τον πλανήτη μέσω των υπηρεσιών του.
Υπενθυμίζεται ότι το 2019 το Facebook είχε ανακοινώσει ότι θα δημιουργήσει κρυπτονόμισμα και ψηφιακό πορτοφόλι, αλλά βρέθηκε αντιμέτωπο με τη σκληρή αντίδραση από νομοθέτες και ρυθμιστικές αρχές σε ολόκληρο τον κόσμο.
Τελικά, η εταιρεία κυκλοφόρησε το ψηφιακό της πορτοφόλι, Novi, όμως το ψηφιακό νόμισμα, το οποίο τώρα ονομάζεται Diem και διευθύνεται από μια ανεξάρτητη ένωση, εξακολουθεί να μην είναι διαθέσιμο για το κοινό.
Εξάλλου, την προηγούμενη εβδομάδα ο επικεφαλής του αρμόδιου τμήματος για το κρυπτονόμισμα του Facebook, Ντέιβιντ Μάρκους, ανακοίνωσε ότι θα έχει αποχωρήσει από την εταιρεία μέχρι το τέλος του έτους.
Διαβάστε ακόμη
Τι αλλάζει με την πρόωρη αποπληρωμή των δανείων του ΔΝΤ
Έλληνες εφοπλιστές και στελέχη της ναυτιλίας μιλούν για την επόμενη ημέρα
Μorgan Stanley: Η Fed είναι μεγαλύτερη «απειλή» για τις μετοχές από την «Όμικρον»