search icon

Επιχειρήσεις

ΕΒΕΠ: Εμβληματικές παρεμβάσεις που μπορεί να ενταχθούν στην νέα Ο.Χ.Ε. «αλλάζουν» τον Πειραιά

Το Επιμελητήριο κατέθεσε στον Δήμο δέσμη ολοκληρωμένων τεκμηριωμένων και κοστολογημένων προτάσεων για παρεμβάσεις στον Δήμαρχο οι οποίες και θα «ανέβουν» στην σχετική ψηφιακή πλατφόρμα όπου εξελίσσεται διαβούλευση για τη νέα Ο.Χ.Ε

Διερεύνηση του «ορίζοντα» της νέας Ολοκληρωμένης Χωροταξικής Επένδυσης (ΟΧΕ) και των εμβληματικών παρεμβάσεων που μπορούν να ενταχθούν για την πόλη του Πειραιά εξετάστηκαν στη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο Ε.Β.Ε.Π., στην οποία έλαβαν μέρος ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, εντεταλμένα στελέχη του Δήμου που παρακολουθούν την εξέλιξη της Ο.Χ.Ε., καθώς και μέλη της διοίκησης του Επιμελητηρίου.

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π., Βασίλης Κορκίδης, πρόταξε το σύνολο των παρεμβάσεων που στοχεύουν στη βελτίωση βασικών παραμέτρων για την περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στον ευρύτερο πολεοδομικό ιστό της πόλης, αλλά και ζητήματα που σχετίζονται με την υλοποίηση της φιλοσοφίας για την «έξυπνη πόλη». Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου τόνισε την αναγκαιότητα επιτάχυνσης της πραγμάτωσης των ώριμων έργων που βρίσκονται στην τελική φάση των μελετών και της δημοπράτησης, σημειώνοντας ότι απαιτείται αποφασιστικότητα, ώστε να μην χαθούν χρόνος και κονδύλια για τις παρεμβάσεις. Στη σύσκεψη διαπιστώθηκε συναντίληψη για την αποφυγή αλληλοεπικαλύψεων μεταξύ συναρμοδίων υπηρεσιών, αλλά και γραφειοκρατικών και άλλων παρεμβάσεων που ενίοτε «φρενάρουν» έργα εμβληματικού χαρακτήρα για την πόλη του Πειραιά, τα οποία απαρίθμησαν, τόσο ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π., όσο και ο Δήμαρχος της πόλης. Στη διάρκεια της σύσκεψης, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο κυκλοφοριακό, καθώς αυτό επηρεάζει, τόσο τις επιχειρηματικές δραστηριότητες, όσο και τις τουριστικές, δεδομένου ότι το λιμάνι του Πειραιά, κατ’ έτος, φιλοξενεί μεγάλο αριθμό κρουαζιερόπλοιων, αλλά και ακτοπλοϊκών πλοίων, τα οποία και από-επιβιβάζουν χιλιάδες επιβάτες, η μετακίνηση των οποίων γίνεται από το υφιστάμενο οδικό δίκτυο. Μάλιστα, τέθηκε, για μία ακόμη φορά, το ζήτημα της υπογειοποίησης των γραμμών των ΗΣΑΠ από το Φάληρο ως τον Πειραιά, που θα συμβάλει στην εκτόνωση του κυκλοφοριακού προβλήματος με την ανάπτυξη οδικού άξονα και την αξιοποίηση γύρω χώρων για θέσεις στάθμευσης, που είναι και το άλλο μεγάλο πρόβλημα της πόλης.

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, αναφορικά με τις νέες προτάσεις που θα διαμορφωθούν για υποβληθούν στο πλαίσιο της νέας Ο.Χ.Ε., τόνισε ότι πρέπει να δούμε τα θέματα της ανάπτυξης, όχι από την οπτική γωνία της καθημερινότητας, αλλά ολιστικά και με ορίζοντα ανοικτό, ώστε οι παρεμβάσεις να μην ξεπεραστούν από τον χρόνο. Μάλιστα, ο κ. Κορκίδης, αναφερόμενος και στα περιβαλλοντικά ζητήματα, σημείωσε τη σημασία παρεμβάσεων για την ενεργειακή «μετάβαση» των κτιρίων, ώστε να μειωθεί το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, αλλά και την κατανάλωση ενέργειας, προτείνοντας τη δημιουργία προγράμματος για την εκπαίδευση «ενεργειακών τεχνικών» που θα χρειαστούν για να συντηρούν και να λειτουργούν τα νέα συστήματα που σχετίζονται με τις ΑΠΕ και τις νέες περιβαλλοντικές τεχνολογίες.

Διαβάστε ακόμη

Στα 700 εκατ. ευρώ η αξία των projects της Prodea Investments – Τα επόμενα βήματα

Γιώργος Προκοπίου: Το «μπρα ντε φερ» με τον Μπερλουσκόνι για τη Villa Cristina στο Πορτοφίνο (pics)

Η Ζωή είναι τεφλόν (αλλά όχι και οι άλλοι), ο «μουτζούρης» και οι Αραβες, τα ρεκόρ της Πάρου και η Lamda στη μαρίνα της Κέρκυρας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version