search icon

Επιχειρήσεις

ΕΥΔΑΠ: Απόπειρα εξαπάτησης καταναλωτών για δήθεν οφειλές

Η ΕΥΔΑΠ υπενθυμίζει ότι οι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ ή διατραπεζικά - Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές που θα λάβουν μήνυμα

Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε κακόβουλη αποστολή μηνυμάτων μέσω SMS (SMS phishing) με στόχο την παραπλάνηση των καταναλωτών της ΕΥΔΑΠ και την πληρωμή υποτιθέμενων οφειλών.

Χαρακτηριστικό της απόπειρας εξαπάτησης είναι τα παρακάτω βήματα:

Όπως αναφέρει η Εταιρεία «εφιστούμε την προσοχή των πελατών, καθώς πρόκειται για απόπειρα εξαπάτησης» και καλεί τους καταναλωτές να:

Η ΕΥΔΑΠ υπενθυμίζει ότι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της εταιρείας ή διατραπεζικά.

Διαβάστε ακόμη 

Kρυπτονομίσματα: Πανικός στην αγορά λόγω Evergrande και Binance – Ο ρόλος του Έλον Μασκ (γραφήματα)

Apple: Η ΕΕ αλλάζει τη θύρα φόρτισης του iPhone

Bundesbank: Ανησυχία για τον υψηλό πληθωρισμό – Κίνδυνος να παραμείνει «κολλημένος» πάνω από το 2%

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version