Ο πιο διεθνοποιημένος ίσως ελληνικός όμιλος πληροφορικής, η Profile Software, «δρέπει δάφνες» από τις επιχειρηματικές κινήσεις και επενδύσεις των προηγούμενων ετών -και μηνών- ακολουθώντας τη δυναμική του ταχέως αναπτυσσόμενου κλάδου με τα αποτελέσματά της μέσα στο 2022.
Παράλληλα, παρά το γεγονός ότι η εισηγμένη διατηρεί δραστηριότητες ήδη σε 45 χώρες, η διείσδυσή της σε νέες διεθνείς αγορές και η διαρκής επέκτασή της στο εξωτερικό αποτελούν από τους βασικούς της στόχους.
Κάτι το οποίο επιβεβαιώνει όχι μόνο την υψηλή ζήτηση σε προϊόντα και υπηρεσίες πληροφορικής, αλλά και την ικανότητα των Ελλήνων experts της τεχνολογίας να εξάγουν την τεχνογνωσία τους.
Όπως αναφέρει στο newmoney o CEO της Profile Software, Ευάγγελος Αγγελίδης, προτεραιότητα της διοίκησης δεν παύει να αποτελεί η δυναμική αύξηση του αποτυπώματός της, τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και στις ξένες, κυρίως σε Σκανδιναβία, Βρετανία, ΗΠΑ, Μέση Ανατολή, Αφρική με υπάρχουσες και νέες ψηφιακές λύσεις για τραπεζικά ιδρύματα και επενδυτικά σχήματα.
Εκ των leaders στην ανάπτυξη λογισμικού για τον χρηματοοικονομικό τομέα (banking, investment management, treasury και risk management) παρέχει σύνθετα πληροφοριακά συστήματα και για τον δημόσιο τομέα, διασφαλίζοντας έναν ισχυρό ρόλο στην εν εξελίξει ψηφιακή μεταρρύθμιση της οικονομίας.
Κατά τη φετινή χρονιά, ο όμιλος στοχεύει σε μια σειρά συμβάσεων για έργα ύψους περίπου 50 εκατ. ευρώ, όταν το 2021 το αντίστοιχο ποσό κυμάνθηκε στα 12,9 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας σημαντικά το ανεκτέλεστό του.
Η Profile Software διατηρείται σε τροχιά εξαγορών, μετά από την περσινή απόκτηση του 100% της σκανδιναβικής εταιρείας ανάπτυξης συστημάτων διαχείρισης επενδύσεων Euronext Centevo, με τον κ. Αγγελίδη να μιλά για «συνεχή αναζήτηση νέων ευκαιριών και επενδύσεων στην εγχώρια και διεθνή αγορά».
Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Ιουνίου ανακοινώθηκε η πώληση της non-core business επιχειρηματικής μονάδας Διαχείρισης Κρατήσεων (Ticketing) και τελωνειακών εργασιών προς την CRS Liknoss, αποκομίζοντας κέρδος 1,6 εκατ. ευρώ.
– Ποια είναι η αποτίμησή σας για τη φετινή, μέχρι τώρα, πορεία της Profile Software, κύριε Αγγελίδη;
«Η Profile Software συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη, η οποία αντικατοπτρίζεται στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας, κατά 33% και 55% αντίστοιχα στο α’ εξάμηνο του 2022, παρά τις γενικότερες γεωπολιτικές συνθήκες και το αβέβαιο μακροοικονομικό περιβάλλον.
Η ενδυναμωμένη κεφαλαιακή θέση του ομίλου έγκειται στη βελτίωση των λειτουργικών επιδόσεων σε όλους τους τομείς δραστηριότητας, εστιάζοντας στην ταχεία υλοποίηση της στρατηγικής για επέκταση των δραστηριοτήτων στη διεθνή αγορά, διασφαλίζοντας τη θετική προοπτική του.
Αδιαμφισβήτητα, εστιάζουμε στο κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού, τόσο με την ανάπτυξη πρωτοποριακών προϊόντων όπως το Finuevo Digital, μια τραπεζική in-a-box πλατφόρμα νέας γενιάς που παρουσιάσαμε πρόσφατα. Επιπλέον, είμαστε στην ιδιαίτερα πλεονεκτική θέση να αξιοποιούμε τις εμπειρίες και τεχνολογίες από τα πρωτοποριακά έργα fintech που υλοποιούμε, προκειμένου να αναλαμβάνουμε σημαντικά έργα του Δημοσίου τομέα.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν το portal του Οικονομικού Επιμελητηρίου, το portal του νέου ταμείου ΤΕΚΑ για το Υπουργείο Εργασίας, η Ενιαία Θυρίδα για την ΑΑΔΕ, το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας για το Υπουργείο Ενέργειας και η Ψηφιοποίηση των Υποθηκοφυλακείων για το Κτηματολόγιο».
– Τι περιλαμβάνει η στρατηγική της εταιρείας ως προς την επέκταση των δραστηριοτήτων της αλλά και την καινοτομία;
«Πρόθεση μας είναι να συνεχίσουμε να επενδύουμε περίπου το 20%-25% του ετήσιου κύκλου εργασιών μας σε Έρευνα και Ανάπτυξη (R&D). Η δημιουργία τεχνολογικά προηγμένων λύσεων, που θα ανταποκρίνονται πιο αποτελεσματικά στις ιδιαίτερες ανάγκες τόσο των νεοφυών όσο και των παραδοσιακών χρηματοπιστωτικών οργανισμών, ανεξαρτήτως δυναμικής και μεγέθους, βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας.
Επίσης, η συνεχής αναζήτηση νέων ευκαιριών και επενδύσεων στην εγχώρια και διεθνή αγορά, αποτελεί προτεραιότητα και αναπόσπαστο τμήμα της στρατηγικής μας, συμβάλλοντας σημαντικά στην ψηφιακή μεταρρύθμιση διαφορετικών φορέων και οργανισμών».
– Ποιες ευκαιρίες αναζητά η Prοfile Software στη διεθνή αγορά;
«Η Profile Software στοχεύει δυναμικά στην αύξηση του αποτυπώματός της στην ελληνική αγορά, στις Σκανδιναβικές χώρες, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στις ΗΠΑ και στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, με υπάρχουσες αλλά και νέες λύσεις, καλύπτοντας τις ανάγκες των τραπεζών και των επενδυτικών εταιρειών. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την μακρά εμπειρία που διαθέτει στον χώρο, ο όμιλος θα συνεχίσει να εστιάζει στη βιώσιμη ανάπτυξη, με απώτατο στόχο να ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς».
– Η άποψη σας για την σημερινή εικόνα του κλάδου της Πληροφορικής στην Ελλάδα;
«Ο κλάδος της πληροφορικής στην Ελλάδα βρίσκεται σε κομβικό σημείο. Ο όγκος των ψηφιακών έργων σε συνδυασμό με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας έως το 2026 αναμένεται να συγκεντρώσουν την αγορά σε ισχυρότερα σχήματα, την ίδια στιγμή που οι κυρίαρχοι του χώρου εμπλουτίζουν τα χαρτοφυλάκια τους με νέες λύσεις, αναζητώντας νέες συνεργασίες στη διεθνή επιχειρηματική σκηνή».
Διαβάστε ακόμη
Πώς βλέπουν τώρα τις τάσεις για το εγχώριο real estate κορυφαία στελέχη του κλάδου
Πλειστηριασμοί: Ποια είναι τα τέσσερα νέα σφυριά σε Μύκονο και Βόρεια Προάστια (pics)