Στο τέλος του 2021 αναμένεται να ολοκληρωθεί το έργο για τη μετατροπή του Σαρόγλειου Μεγάρου στην Ομόνοια, όπου οι εργασίες είναι σε πλήρη εξέλιξη για τη δημιουργία του πρώτου ξενοδοχείου Moxy στην Αθήνα.
Η Διεύθυνση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεότερων και Σύγχρονων Μνημείων έδωσε προ ημέρων την έγκρισή της ως προς τη μελέτη για την αναθεώρηση της οικοδομικής αδείας με την αλλαγή χρήσης του πρώην κτιρίου γραφείων επί της Σταδίου 65 σε ξενοδοχείο. Την επένδυση έχουν αναλάβει από κοινού η Dimand, η Prodea Investments ΑΕΕΑΠ και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD), μετά από τη μακροχρόνια παραχώρηση του ακινήτου από τους ιδιοκτήτες (Μετοχικό Ταμείο Στρατού και Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων με ποσοστά αντίστοιχα 62% και 38%).
Με βάση τους επιμέρους όρους που θέτει η αρμόδια Διεύθυνση του υπουργείου Πολιτισμού στην εταιρεία ‘’Rinascita’’ όπως ονομάζεται ο φορέας της επένδυσης, ζητείται, μεταξύ άλλων, να «διερευνηθεί η δυνατότητα διατήρησης διαμπερούς της στοάς του ισογείου, καθώς έτσι διατηρείται στη μνήμη των κατοίκων της Αθήνας, παρουσιάζει αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο των κτιρίων αυτής της εποχής». Το ξενοδοχείο θα έχει ‘’πράσινα’’ χαρακτηριστικά, με βάση τη μελέτη αναθεώρησης της οικοδομικής άδειας που προβλέπει την προσθήκη κύριας χρήσης στο υπόγειο αλλά και φυτεμένο δώμα.
Το έργο, ύψους 20 εκατ. ευρώ, εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί και να λειτουργήσει σε ένα χρόνο από σήμερα, ήτοι στο τέλος του 2021, σηματοδοτώντας και την έλευση του πρώτου ξενοδοχείου ‘’Moxy’’ στην Αθήνα, το γνωστό και πολύ ανερχόμενο brand του αμερικανικού ομίλου Μarriott. Το νέο ξενοδοχείο θα έχει δυναμικότητα 200 δωματίων, αποτελώντας μία ακόμη σημαντική τονωτική ‘’ένεση’’ στην περιοχή της Ομόνοιας μαζί με τις υπόλοιπες ξενοδοχειακές επενδύσεις, κυρίως από τον ισραηλινό όμιλο των Brown Hotels.
Τα ξενοδοχεία Moxy του ομίλου Marriott αποτελούν από τα σχετικά πιο νέα brands του ξενοδοχειακού κολοσσού, αφού λανσαρίστηκαν μόλις το 2014. Η συγκεκριμένη αλυσίδα θεωρείται από τις πιο ελκυστικές όσον αφορά τη σχέση ποιότητας- τιμής, με πολύ γρήγορο ιντερνετ, σύγχρονα και ιδιαίτερα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επισκέπτες νεαρής ηλικίας και στη γενιά Υ. Εξ’ ού και θεωρούνται από τα ‘’ανθεκτικά’’ brands για την επόμενη μέρα, όπως διαμορφώνονται πλέον οι συνθήκες λόγω της πανδημίας, με ένα ‘’προϊόν’’ που, όπως εκτιμάται, λείπει από την Αθήνα. Υπενθυμίζεται εδώ ότι το πρώτο Moxy λειτούργησε στην Πάτρα πέρυσι (πάλι στο project που ‘’έτρεξε’’ η Dimand με την Prodea Investments ΑΕΕΑΠ), με τα πλάνα να περιλαμβάνουν τη δημιουργία και άλλων αντίστοιχων μονάδων στα αστικά κέντρα ανά την Ελλάδα, ανάλογα φυσικά και με το πώς θα είναι οι συνθήκες στην μετά κορωνοϊό εποχή.