Τη δυνατότητα να προμηθεύονται το εισιτήριο τους ηλεκτρονικά θα έχουν πλέον οι επισκέπτες στα Σπήλαια Διρού και στο Αχίλλειο Κέρκυρας.
Η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) Α.Ε. ανακοίνωσε τη λειτουργία της νέας καινοτόμου υπηρεσίας έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο πλαίσιο της υλοποίησης της στρατηγικής της για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Eταιρείας και των επιχειρηματικών της μονάδων που συντελείται ταχύτατα με δεδομένη και την πανδημική κρίση.
Συγκεκριμένα, οι επισκέπτες στα Σπήλαια Διρού και στο Αχίλλειο Κέρκυρας θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να προμηθεύονται το εισιτήριο τους με ένα κλικ στο κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet, απλά, γρήγορα και με ασφάλεια, αποφεύγοντας την όποια αναμονή ή/και συνωστισμό στα γκισέ των κεντρικών εισόδων.
Πρόκειται για μια φιλική υπηρεσία που εφαρμόζει η ΕΤΑΔ, όπου κάθε επισκέπτης αυτόματα με την αγορά παραλαμβάνει το εισιτήριο (με τον ηλεκτρονικό του κωδικό) στην ηλεκτρονική του συσκευή, το οποίο εναλλακτικά μπορεί και να εκτυπώσει. Κατόπιν η είσοδος των επισκεπτών πραγματοποιείται με την επίδειξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου μέσω οποιασδήποτε συσκευής smartphone, είτε με την εκτύπωση του εισιτηρίου.
Στόχος της ΕΤΑΔ Α.Ε. είναι να προχωρήσει έμπρακτα στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών μέσα από την προώθηση καινοτόμων εργαλείων, όπως είναι το σύστημα ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου (web-ticket), το οποίο και διασφαλίζει την άριστη εξυπηρέτηση του κοινού, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών των επιχειρηματικών της μονάδων, αλλά και την ασφάλεια των επισκεπτών στο πλαίσιο των νέων κανόνων προστασίας και υγιεινής που επιβάλλει η πανδημία του κορωνοϊού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογη υπηρεσία Web ticket λειτουργεί ήδη από την ΕΤΑΔ για την επιχειρηματική μονάδα της Ακτής Βουλιαγμένης, μια νέα δυνατότητα που από την πρώτη στιγμή έχει αγκαλιαστεί από τους επισκέπτες που επιθυμούν να απολαύσουν τις υπηρεσίες του νέου αναβαθμισμένου χώρου «Ακτή Gold».