Η βιομηχανία της εστίασης, παραδοσιακά καθυστερεί να υιοθετήσει τεχνολογικές προτάσεις και καινοτόμες ψηφιακές λύσεις.
Όμως, το 2020 και το 2021, η πανδημία του κορωνοϊού ανάγκασε τα καταστήματα τροφίμων και ποτών να υπερβούν τα όρια της παραδοσιακής λειτουργίας. Την τελευταία διετία, πολλά εστιατόρια έχουν στραφεί στην τεχνολογία, έστω και απρόθυμα, ώστε να προσαρμοστούν σε μια νέα πραγματικότητα.
Σύμφωνα με την Ecole hôtelière de Lausanne, (ECL), η νέα πραγματικότητα, περιλαμβάνει περισσότερη ανέπαφη τεχνολογία, τρόπους τήρησης των αποστάσεων μεταξύ των επισκεπτών και πολλά πρόσθετα μέτρα υγιεινής.
Η τεχνολογία και η καινοτομία έχουν βοηθήσει, και σε πολλές περιπτώσεις έχουν σώσει τα εστιατόρια, καθώς μεταβάλλουν τον τρόπο λειτουργίας τους, έτσι ώστε όχι απλώς να επιβιώνουν, αλλά και να ευδοκιμούν, σε αυτή τη νέα, ανέπαφη εποχή. Από τις ηλεκτρονικές παραγγελίες, την αυτοεξυπηρέτηση και τις ανέγγιχτες πληρωμές μέχρι την παράδοση και την παραλαβή, η βιομηχανία F&B δεν έχει πλέον την πολυτέλεια να αγνοεί τις τάσεις που βοηθούν τις επιχειρήσεις να επανεφεύρουν τον εαυτό τους για να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Καθώς προβλέπεται ότι η ανάπτυξη στον κλάδο των εστιατορίων θα καθοδηγείται εξ ολοκλήρου από την κατανάλωση εκτός του καταστήματος, η χρήση της τεχνολογίας δεν αφορά μόνο τη βελτίωση των λειτουργιών και την παροχή υπηρεσιών, αλλά και τον επανασχεδιασμό των εστιατορίων.
Ακολουθούν οι 7 βασικές ψηφιακές τάσεις και εργαλεία που θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τα εστιατόρια το 2022, σύμφωνα με την ECL, ώστε να εξελιχθούν μέσα σε ένα τοπίο έντονου ανταγωνισμού.
Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στο travel.gr