Από τη Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023 αρχίζουν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις και στόχος του λιανικού εμπορίου είναι ο συνολικός τζίρος του διμήνου Ιουλίου-Αυγούστου να κινηθεί πάνω από τον περυσινό πήχη των 6 δισ. ευρώ και να φτάσει εφέτος τα 7 δισ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι οι τακτικές θερινές εκπτώσεις λήγουν την Πέμπτη 31 Αυγούστου 2023 και τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την Κυριακή 16 Ιουλίου 2022, με προτεινόμενο, από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών ωράριο λειτουργίας, 11:00 – 18:00.

«Η περίοδος των θερινών εκπτώσεων τον φετινό Ιούλιο αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για περαιτέρω αναχαίτιση των πληθωριστικών πιέσεων σε ετήσια και μηνιαία βάση» όπως σημειώνει σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης.

Ο ίδιος προσθέτει ότι η παρατεταμένη εποχή «εισαγόμενης» ακρίβειας που διανύουμε, έχουν αναγκάσει τη μέση ελληνική οικογένεια να περιορίσει τις αγορές της και να αλλάξει δραστικά καταναλωτικές συνήθειες, ξοδεύοντας σχεδόν το 60% του εισοδήματός της στις ανάγκες σίτισης και στέγασης.

Το λιανικό εμπόριο, τονίζει ο πρόεδρος, για μια ακόμη φορά, θα «βάλει πλάτη» για να ξεπεραστεί ο υψηλός πληθωρισμός στα τρόφιμα, με τον ΔΤΚ να επιμένει στο 10,4%. «Ευελπιστούμε και φέτος, οι εκπτωτικές τιμές να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν τους καταναλωτές, ώστε να λειτουργήσουν συνδυαστικά, υπέρ εισοδήματος και τζίρου».

 

Στόχος του λιανικού εμπορίου, όπως είπε ο κ. Κορκίδης, για το φετινό καλοκαίρι είναι ο συνολικός τζίρος του διμήνου Ιουλίου-Αυγούστου να κινηθεί πάνω από τον περυσινό πήχη των 6 δις ευρώ και να φτάσει φέτος τα 7 δις ευρώ. ‘Αλλωστε, συνεχίζει ο ίδιος, στο λιανικό εμπόριο, οι τρέχουσες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 9,8%, με το ύψος των αποθεμάτων να αποκλιμακώνεται, ενώ η εξέλιξη των πωλήσεων το τελευταίο διάστημα δείχνει πως κυμαίνονται σταθερά στα 3,4 δις ευρώ μηνιαίως. Ένας ακόμη στόχος της φετινής περιόδου των εκπτώσεων, κατά τον κ. Κορκίδη, είναι να καταφέρει ως «αντίδοτο» να περιορίσει τον «εθνικό πληθωρισμό» τουλάχιστον κατά μισή μονάδα.

Ο πρόεδρος εκφράζει την πεποίθησή του πως, ο εμπορικός κόσμος της Αττικής διατηρεί έντονα την αισιοδοξία του και έχει εναποθέσει τις ελπίδες του για μεγαλύτερη κατανάλωση από πέρυσι στις αυξημένες τουριστικές ροές, κατά την περίοδο των θερινών εκπτώσεων, όπου και οι τουρίστες θα μπουν στο άθροισμα του τζίρου με την «εισαγόμενη κατανάλωση».

Επίσης, επισημαίνει πως η ένδυση και η υπόδηση, που έχουν την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των καταναλωτών στις τακτικές εκπτώσεις, διατηρούν, από την αρχή του έτους, διπλό θετικό πρόσημο με +2% σε κύκλο εργασιών και +4% σε όγκο πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας ένα συγκριτικά χαμηλότερο ρυθμό αύξησης τιμών. Το επιθυμητό, προσθέτει ο οποίος, είναι η σημαντική ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην αγορά να συνεχιστεί τη θερινή περίοδο των εκπτώσεων, ώστε όλοι οι καταναλωτές να «εκμεταλλευτούν» τις συμφέρουσες τιμές και οι επιχειρήσεις λιανικής να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών και τον όγκο πωλήσεών τους.

Διαβάστε ακόμη

Eμπλοκή στον διαγωνισμό για τα φωτοβολταϊκά σε Κρήτη και Πελοπόννησο

ΤτΕ: Αυξήθηκαν τα επιτόκια καταθέσεων και δανείων τον Μάιο 2023

Κινεζικά πυρά σε Ζούκερμπεργκ μετά τις φήμες για πώληση της Quest

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ