search icon

Επιχειρήσεις

Έρευνα: Αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών για 3 στις 10 μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα μετά τις ψηφιακές πληρωμές

Ένα 64% αντιλαμβάνεται τις ψηφιακές πληρωμές ως την πλέον πιο απλή μορφή πληρωμών σε σχέση με άλλες πρακτικές

Αυξημένο κύκλο εργασιών «είδαν» τρεις στις δέκα μικρές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, μετά την υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Visa, παγκόσμιας ηγέτιδας στον χώρο τον ψηφιακών πληρωμών. Τα στοιχεία αυτά συμπεριλαμβάνονται σε έρευνα που ανατέθηκε από τη Visa στην Dynata, στο τέλος του 2022, για τους σκοπούς της οποίας συμμετείχαν 5.500 μικρές επιχειρήσεις από όλη την Ευρώπη.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα αναφέρθηκαν στα οφέλη που απολαμβάνουν οι επιχειρήσεις από την υιοθέτηση ψηφιακών πληρωμών, όπως η επέκταση του κύκλου εργασιών, η βελτιωμένη ασφάλεια πληρωμών και οι απλοποιημένοι τρόποι πληρωμής.

Συγκεκριμένα, το ποσοστό των επιχειρήσεων που είδε τον κύκλο εργασιών του να αναπτύσσεται σε 32%, με τη ανάπτυξη αυτή να κυμαίνεται μεταξύ 6% – 15%. Σε σχέση με την εξασφάλιση της πληρωμής, σχεδόν έξι στους δέκα συμμετέχοντες, ποσοστό που ανέρχεται σε 58%, υποστήριξε πως με τις ψηφιακές πληρωμές μειώνεται ο κίνδυνος μη είσπραξης, ενώ ένα ακόμη μεγαλύτερο ποσοστό που άγγιξε το 64% αντιλαμβάνεται τις ψηφιακές πληρωμές ως την πλέον πιο απλή μορφή πληρωμών σε σχέση με άλλες πρακτικές.

Η Sevi Vassileva, Αντιπρόεδρος και Γενική Διευθύντρια Ελλάδας, Κύπρου, Μάλτας και Ισραήλ για τη Visa, δήλωσε: «Είναι κομβικό για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όπου στην Ελλάδα αποτελούν συντριπτική πλειονότητα, να προσαρμοστούν γρήγορα στις αλλαγές ώστε να αναπτυχθούν σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται δυναμικά. Συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας στην Ελλάδα για να απλοποιήσουμε και να επεκτείνουμε την αποδοχή των καρτών μεταξύ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με στόχο την ενίσχυση της ανάπτυξής τους. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, προωθήσαμε τις τοπικές αγορές διευκολύνοντας τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις. Παράλληλα, στα πλαίσια της συνεργασίας μας με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, παρείχαμε μέσω της ιστοσελίδας μας χρήσιμες πληροφορίες και εργαλεία για να ενισχυθεί η ανάπτυξή τους. Τέλος, εισαγάγαμε την τεχνολογία Tap to Phone, επιτρέποντας στους εμπόρους να δέχονται πληρωμές με κάρτα χρησιμοποιώντας τις φορητές συσκευές τους».

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Untapped Segment Programme της Visa. Το Πρόγραμμα συστήθηκε για να υποστηρίξει τους μικρούς εμπόρους σε κλάδους με χαμηλά ποσοστά αποδοχής (ψηφιακών πληρωμών), από τη γεωργία και τη μεταποίηση (59%), έως τις υπηρεσίες επαγγελματιών (55%), τις καταναλωτικές υπηρεσίες (55%) και την εκπαίδευση (39%). Το Πρόγραμμα συνεργάζεται με παρόχους υπηρεσιών αποδοχής πληρωμών και παρόχους πληρωμών και προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη για να διευρύνει την αποδοχή ψηφιακών πληρωμών εντός αυτών των τομέων.

Το Πρόγραμμα υποστηρίζεται από την ετήσια, ποσοτική έρευνα αγοράς της Visa, η οποία επιτρέπει στη Visa να συγκεντρώσει ένα εύρος απόψεων μικρών επιχειρήσεων για να αναπτύξει λύσεις πληρωμών που υποστηρίζουν τις ανάγκες τους.

Διαβάστε ακόμη

JP Morgan: Tι βλέπει για επενδυτική βαθμίδα, αγορά μετοχών και οικονομία

PetroChina: Αύξηση κερδών 4,5% στο πρώτο εξάμηνο – Στα 85,3 δισ. γιουάν

Σ. Κόκκαλης: Η INTRALOT προχωρά σε συνολικό σχέδιο κεφαλαιακής αναδιάρθρωσης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version