Επιθετικά στον ανταγωνισμό μπαίνει η νέα Nova, η οποία φιλοδοξεί να αλλάξει τους κανόνες στην αγορά μετά και την ολοκλήρωση της ενοποίησης της με τη Wind σε συνέχεια της συμφωνίας εξαγοράς που πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2022.
«Δύο εταιρείες που η κάθε μια έχει γράψει τη δική τους ιστορία γίνονται ένα, σηματοδοτώντας την έναρξη αυτής της νέας συναρπαστικής εποχής για τη Nova», ανέφερε χθες το βράδυ σε πανηγυρικό κλίμα στο πλαίσιο της σχετικής παρουσίασης ο κ. Νίκος Σταθόπουλος, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Nova και πρόεδρος επίσης της επενδυτικής BC Partners, όπου ανήκει η United Group, η γνωστή εταιρία τηλεπικοινωνιών και ψυχαγωγίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, έχοντας στην ομπρέλα της τη νέα Nova. «Μετά από 9 μήνες προετοιμασίας παρουσιάζεται η νέα Nova, που επενδύει 2 δισ. ευρώ για να παρέχει, τα πάντα. Τα έχουμε όλα- κινητή, σταθερή και ιντερνετ, τηλεόραση, και υπηρεσίες προηγμένης τεχνολογίας για μεγάλα έργα πληροφορικής. Εξυπηρετούμε 3,8 εκατ. πελάτες, είμαστε σε 4 στα 10 νοικοκυριά στη χώρα και αυτή η διείσδυση είναι που θα κάνει τη Nova ακόμη μεγαλύτερη», δήλωσε από την πλευρά του ο κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, CEO της εταιρείας, κάνοντας λόγο για ένα νέο κεφάλαιο για τον κλάδο στην Ελλάδα.
Ο κ. Σταθόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «η ένωση δεν ήταν εύκολο εγχείρημα, η νέα εποχή έγινε πραγματικότητα μετά από σκληρή, ομαδική δουλειά, χρειάστηκε επιχειρηματικό σθένος και η νέα εταιρεία είναι το αποτέλεσμα ενός φιλόδοξου οράματος που αγκαλιάζει όλη τη χώρα. Η νέα Nova ανήκει στην κατηγορία των λίγων ανατρεπτικών επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, και είναι πολλά παραπάνω από το άθροισμα της Wind και της Nova: Μετασχηματίζεται σε έναν νέο πάροχο, ικανό να αλλάξει όλους τους κανόνες προς όφελος των πελατών και γίνεται επιταχυντής της ψηφιακής μετάβασης. Είμαι αισιόδοξος ότι θα πετύχουμε τη μεγάλη θετική ανατροπή, διαθέτοντας παράλληλα και μία ομάδα με τόλμη και αφοσίωση», δήλωσε ο ίδιος προχωρώντας και σε μία προτροπή που αφορά συνολικά το επιχειρείν: «Πιστέψτε στην υγιή, πρωτοπόρο επιχειρηματικότητα, ώστε να απλώσει τις ρίζες της πιο βαθιά στη χώρα μας και σε αυτούς που δεν σταματούν να οραματίζονται». Ερωτηθείς σχετικά με το δεδομένο ότι το 2023 είναι ένα εκλογικό έτος, ο κ. Σταθόπουλος ανέφερε ότι «αυτό που ζητούν οι ξένοι επενδυτές από όλες τις κυβερνήσεις είναι πρώτα απ’ όλα σταθερότητα», ενώ σε σχέση με την πορεία της ελληνικής οικονομίας φέτος, εν μέσω των γενικότερων δύσκολων συνθηκών αβεβαιότητας και πληθωριστικών πιέσεων, εκτίμησε ότι η χώρα μας, έχοντας ξεκινήσει ούτως ή άλλως από πιο χαμηλή βάση, είναι σε καλύτερη θέση σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Νέο κεφάλαιο
Για ένα νέο κεφάλαιο που ανοίγει εφεξής για την εταιρεία έκανε λόγο ο κ. Γεωργιόπουλος με αφορμή και τις χθεσινές ανακοινώσεις για τα ανανεωμένα προϊόντα για κινητή, σταθερή, internet και ψυχαγωγία: Τα προϊόντα κινητής, «Unlimited+» είναι σχεδιασμένα για να παρέχουν, σύμφωνα με την εταιρεία, υπερεπάρκεια δεδομένων, απεριόριστη ομιλία και απεριόριστα μηνύματα. Τα νέα προϊόντα παρέχουν «εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής για κάθε χρήστη κινητής» όπως αναφέρεται σχετικά, συμπεριλαμβανομένων των κατόχων καρτοκινητών, καθώς τα νέα συμβόλαια ξεκινούν από μόλις 13 ευρώ. Η Nova ανακοίνωσε επιπλέον τις νέες προσφορές για internet μέσω δικτύου οπτικών ινών με υψηλές ταχύτητες 500Mbps και 1Gbps στα 26 ευρώ και 33 ευρώ, αντίστοιχα. Οι ταχύτητες αυτές θα είναι διαθέσιμες αποκλειστικά από το δικό της, διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο. «Η Nova είναι έτοιμη να αλλάξει τους κανόνες για την καλύτερη εμπειρία για τον πελάτη.
Η ελληνική αγορά είναι σημαντική για εμάς, ενώσαμε δύο εταιρείες δημιουργώντας έναν ισχυρό πάροχο και θέλουμε να είμαστε κοντά στον πελάτη. Πιστεύουμε στη διαφάνεια γι’ αυτό και οι νέοι και υφιστάμενοι πελάτες θα έχουν τις ίδιες προσφορές χωρίς ψιλά γράμματα και χρονικούς περιορισμούς. Η νέα Nova τοποθετεί τον πελάτη στο επίκεντρο και αυτή είναι μόνο η αρχή».
Οι επιτελείς της εταιρείας έκαναν λόγο για αλλαγή 5 κανόνων στην αγορά, όπου «σπάμε το τιμολογιακό ταμπού», «δεν έχουμε εκπλήξεις στο λογαριασμό», «θεωρούμε ότι τα απεριόριστα data δεν είναι για λίγους αλλά για όλους», «αλλάζουμε τους κανόνες και στις ταχύτητες του ιντερνετ» και «είμαστε απόλυτα διαφανείς, ξεκάθαροι και δίκαιοι χωρίς παλιούς και νέους πελάτες». Επιπλέον, η Nova, όπως αναφέρθηκε χθές, επενδύει τόσο στη διαπροσωπική επαφή όσο και στην ψηφιακή εμπειρία, μεγαλώνοντας το δίκτυο καταστημάτων της, που θα περιλαμβάνει σχεδόν 300 σημεία πανελλαδικά και εγκαινιάζει ένα καινούργιο website, παρέχοντας παράλληλα εικοσιτετράωρη εξυπηρέτηση.
Διαβάστε ακόμη
Φυσικό αέριο: Σε καθοδική τροχιά πάλι η τιμή λόγω… άφθονου LNG