Η premium Οικονομική Θέση της British Airways, World Traveller Plus, πρόκειται να αναβαθμιστεί σημαντικά, ως μέρος του πενταετούς επενδυτικού πλάνου της εταιρείας ύψους £6.5 δισ.
Η αναβάθμιση της καμπίνας θα γίνει αισθητή από τις αλλαγές στα έπιπλα, τις υπηρεσίες που θα προσφέρονται και τις επιλογές γευμάτων που θα τεθούν σε ισχύ τους επόμενους μήνες. Από την 1η Φεβρουαρίου οι επιβάτες θα γνωρίσουν τις νέες επιλογές γευμάτων.
Τα νέα γευστικά μενού θα παρέχουν στους πελάτες τρεις επιλογές γεύματος κυρίους πιάτου, καθώς και ένα δεύτερο ζεστό γεύμα αργότερα κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Τα νέα μενού θα περιλαμβάνουν βρετανικό βόειο κρέας με τηγανητές πατάτες, πουρέ κρεμμυδιών και σάλτσα bourguignon, ψητή φραγκόκοτα με κόκκινο λάχανο, φασολάκια, ψητή πατάτα και μουστάρδα, καθώς και ζυμαρικά με σάλτσα σκόρδου και βοτάνων με πράσο, κολοκύθα και σπανάκι.
Η αεροπορική εταιρεία επενδύει επίσης στις ανέσεις της World Traveller Plus, με νέα kits, παπλώματα και μαξιλάρια που θα παρουσιαστούν αυτή την άνοιξη.
Η Carolina Martinoli, Διευθύντρια Branding και Customer Experience της British Airways, δήλωσε: «Μέρος της επένδυσής μας ύψους £ 6,5 δις αναμένεται να βελτιώσει την World Traveller Plus και οι πελάτες να δουν μια πραγματική αλλαγή στην καμπίνα μας. Τον Φεβρουάριο θα ξεκινήσουν να προσφέρονται τα νέα μενού και την άνοιξη θα ακολουθήσει η εισαγωγή των νέων kits που προσφέρονται στους επιβάτες, καθώς και των νέων παπλωμάτων και μαξιλαριών για περισσότερη άνεση και πολυτέλεια».
Πέρυσι, η British Airways παρουσίασε το νέο κάθισμα της World Traveller Plus στο Gatwick. Το κάθισμα διαθέτει 50% μεγαλύτερη οθόνη ψυχαγωγίας, καθώς και ρυθμιζόμενο πόδι έξι θέσεων, καθώς και προσκέφαλο για να εξυπηρετεί τους πελάτες όλων των διαστάσεων.
Το κάθισμα αυτό θα υπάρχει στο αεροσκάφος A350 της αεροπορικής εταιρείας, το οποίο θα ενταχθεί στο στόλο της εταιρείας μέσα στο χρόνο.
Οι πελάτες που ταξιδεύουν στη Θέση World Traveller Plus έχουν τη δυνατότητα να προ-παραγγείλουν το κύριο γεύμα τους μέχρι και 24 ώρες πριν την αναχώρηση, εξασφαλίζοντας την πρώτη τους επιλογή για το κύριο γεύμα τους. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν αυτή την επιλογή χρησιμοποιώντας την επιλογή ‘Διαχείριση της κράτησης μου’ μέσω της ιστοσελίδας ba.com.
Το 2019 είναι το 100ό έτος της British Airways. Η αεροπορική εταιρεία επενδύει £ 6,5 δις σε πελάτες άνω των πέντε ετών, συμπεριλαμβανομένων νέων αεροσκαφών, νέων καμπινών, νέων υπηρεσιών εστίασης, νέων lounge, WiFi και νέων δρομολογίων.