search icon

Επιχειρήσεις

Επαγγελματικά ταξίδια: Ποια τάση αναδύεται – Τι αναμένεται να συμβεί το 2024

1 στους 4 επαγγελματίες ταξιδιώτες θα κάνει το 2024 το επαγγελματικό του ταξίδι μαζί με ένα αγαπημένο του πρόσωπο

Για τις ταξιδιωτικές τάσεις που δημιουργήθηκαν μετά την πανδημία μίλησαν οι εκπρόσωποι τουριστικών εταιρειών στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης World Travel Market του Λονδίνου, επισημαίνοντας τις διαρκείς αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τις επιπτώσεις του πληθωρισμού σε ορισμένες αγορές.

Ειδικότερα, σε σχετική συζήτηση, η Patricia Page-Champion, Αντιπρόεδρος και Εμπορική Διευθύντρια της Hilton, ανέφερε ότι σήμερα, το 85% των επαγγελματικών ταξιδιών πραγματοποιείται από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σημειώνοντας ότι υπήρξε επίσης μια ανάκαμψη στην αναψυχή, καθώς οι επαγγελματίες ταξιδιώτες την συνδυάζουν με τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις. Περαιτέρω, η κα Page-Champion σχολίασε ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι, το 2024, 1 στους 4 επαγγελματίες ταξιδιώτες αναμένεται να πραγματοποιήσει το επαγγελματικό του ταξίδι μαζί με ένα αγαπημένο του πρόσωπο, καθώς αυτό ευνοείται και από την άνοδο της ευέλικτης εργασίας.

Προς αυτή την κατεύθυνση, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα δημοφιλή αιτήματα μετά την πανδημία, τα οποία αφορούν σε πρόσθετες υπηρεσίες που ζητούν οι πελάτες της Hilton και περιλαμβάνουν ξενοδοχεία φιλικά προς τα κατοικίδια, συνδεσιμότητα, βιωσιμότητα και εκδηλώσεις.

Από την πλευρά του, ο Peter Krueger, επικεφαλής στρατηγικής και διακοπών εμπειριών της TUI, δήλωσε ότι η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια, εξηγώντας ότι παρόλο που οι πελάτες αγοράζουν τα ίδια πακέτα διακοπών σε ξενοδοχείο, πτήση και μεταφορές, εκείνο που ενεργοποιεί την πώληση δεν είναι πια ο ήλιος και η θάλασσα, αλλά η εμπειρία.

Ενέργεια από τον ήλιο για τη λειτουργία των ξενοδοχείων

Επίσης, ο κ. Krueger σημείωσε πως η αυξημένη ζήτηση για βιωσιμότητα, έχει ισχυρό οικονομικό νόημα, αναφέροντας ως παράδειγμα τα ξενοδοχεία στις Μαλδίβες που λειτουργούσαν με ντίζελ, όπου η TUI εγκατέστησε ηλιακούς συλλέκτες αναμένοντας ανάκτηση των χρημάτων της σε ένα με δύο χρόνια. Περαιτέρω, ο κ. Krueger τόνισε ότι μία ξενοδοχειακή επιχείρηση μπορεί να κερδίσει πολλά χρήματα από τη βιωσιμότητα, καθώς όλα τα ξενοδοχεία της TUI είναι προορισμοί για τον ήλιο και την παραλία, οπότε αυτό που έχουν άπλετο, είναι η ανεξάντλητη ενέργεια από τον ήλιο.

Διαβάστε τη συνέχεια στο travel.gr

Exit mobile version