Με αφορμή την επικείμενη έναρξη της εκπτωτικής περιόδου, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία για επιχειρήσεις και νοικοκυριά, οι εμπορικές αγορές είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους καταναλωτές, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα, σε πολύ ελκυστικές τιμές. Όπως αποδείχτηκε από την πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ο καταναλωτής μπορεί να βρει όλες τις κατηγορίες προϊόντων και να συνδυάσει τα ψώνια με την διασκέδαση.
Έχοντας ως δεδομένο το περιορισμένο διαθέσιμο εισόδημα, οι φετινές εκπτώσεις είναι περισσότερο αναγκαίες από ποτέ και όλοι τις περιμένουν με αγωνία. Οι καταναλωτές για να καλύψουν με λιγότερα χρήματα τις ανάγκες τους, οι επιχειρήσεις για να δουν μεγαλύτερες εισπράξεις αλλά και η οικονομία για να πάρει μια ανάσα, φρενάροντας τις ανατιμήσεις, αυξάνοντας την κατανάλωση και άρα την ανάπτυξη.
Εύχομαι λοιπόν η ερχόμενη εκπτωτική περίοδος να ανατρέψει το αρνητικό κλίμα, που επικρατεί στην αγορά το τελευταίο χρονικό διάστημα και να επιστρέψει η αισιοδοξία που τόσο έχει ανάγκη ο εμπορικός κόσμος της χώρας».
Η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών:
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό και τους συναδέλφους εμπόρους, ότι οι τακτικές θερινές εκπτώσεις ξεκινούν τη Δευτέρα 11 Ιουλίου και λήγουν την Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022.
Τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την Κυριακή 17 Ιουλίου 2022, με προτεινόμενο, από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, ωράριο λειτουργίας 11:00′ – 18:00′.
Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:
Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας, μειωμένης τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική.
Επιτρέπεται, επίσης, η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Διαβάστε ακόμη:
Επίδομα παιδιού: Πότε κλείνει η πλατφόρμα Α21 του ΟΠΕΚΑ
Reset για το Bitcoin: Σε τροχιά για την καλύτερη εβδομάδα από τον Οκτώβριο