Εν μέσω ενός συνεχώς εξελισσόμενου ταξιδιωτικού τοπίου, η Emirates συνεχίζει να θέτει σε προτεραιότητα τις επιλογές και την ευελιξία των πελατών της, με στόχο να τους βοηθήσει να αξιοποιήσουν κάθε δυνατότητα, ενόψει πιθανών αλλαγών στο ταξίδι. Από τον Μάρτιο του 2020, η Emirates έχει δώσει τη δυνατότητα σε περισσότερους από 2 εκατ. επιβάτες να κάνουν πολλαπλές αλλαγές ημερομηνίας ή προορισμού, ή να ανταλλάξουν το εισιτήριο τους με voucher για μελλοντικά ταξίδια. Περισσότεροι από 92.000 πελάτες της αεροπορικής εταιρείας, έχουν ήδη ανταλλάξει τα εισιτήριά τους με voucher εκ των οποίων περισσότεροι από 38.000 έχουν ήδη ταξιδέψει ή σχεδιάζουν να ταξιδέψουν, κάνοντας χρήση αυτών.
Ο Adnan Kazim, Chief Commercial Officer της Emirates δήλωσε: «Καθώς η ζήτηση για διεθνή ταξίδια αυξάνεται σταδιακά, η ασφάλεια και η σιγουριά των επιβατών και η απρόσκοπτη ευελιξία στις κρατήσεις, παραμένουν στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Η διασφάλιση των πλέον φιλικών πολιτικών κρατήσεων, έχει συμβάλλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης στους ταξιδιώτες που θα επιλέξουν να πετάξουν μαζί μας, δίνοντάς τους μεγαλύτερο έλεγχο στο ταξίδι τους, ειδικά σε περιόδους αβεβαιότητας. Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι τους δίνουμε τη δυνατότητα να κάνουν αλλαγές χωρίς άγχος μέσω της πολιτικής ακυρώσεων, επιτρέποντας εύκολη εξαργύρωση voucher, διασφαλίζοντας γρήγορους χρόνους στη διαδικασία επιστροφής χρημάτων, πάντα σε συνδυασμό με τις κορυφαίες δυνατότητες κάλυψης ασφάλισης πολλαπλών κινδύνων και την επέκταση των προνομίων των βαθμίδων και των μιλίων για όλα τα μέλη του Skywards».
Η Emirates αποτέλεσε τον πρωτοπόρο στην ευελιξία των κρατήσεων, όταν έδωσε την δυνατότητα στους επιβάτες της να κρατήσουν ή να χρησιμοποιήσουν το εισιτήριο τους, οποιαδήποτε χρονική στιγμή και για περισσότερο από 24 μήνες. Σήμερα, η αεροπορική εταιρεία έχει παρατείνει την πολιτική ακυρώσεων για ταξίδια έως τις 31 Μαΐου 2022, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες της μπορούν να κάνουν την κράτησή τους με σιγουριά, γνωρίζοντας ότι είναι καλυμμένοι σε περίπτωση που κάποια αλλαγή στην κατάσταση επηρεάσει το ταξίδι τους.
Επίσης, η Emirates παραμένει σταθερή στην μακροπρόθεσμη δέσμευση επιστροφής χρημάτων στους πελάτες της, έχοντας προχωρήσει σχεδόν 3,3 εκατ. αιτήσεις επιστροφής από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα. Ταυτόχρονα, έχει ενισχύσει τη δυναμική της για τη διαχείριση των επιστροφών χρημάτων, γεγονός που επιταχύνει τη διαδικασία για πελάτες και ταξιδιωτικούς πράκτορες, θέτοντας τον πήχη ψηλά για ολόκληρο τον κλάδο, χτίζοντας μεγαλύτερη σιγουριά, καλή θέληση και πιστότητα για το μέλλον.
Από τον Δεκέμβριο του 2020, οι πελάτες της Emirates επωφελούνται επίσης από την πιο ολοκληρωμένη κάλυψη ασφάλισης πολλαπλών κινδύνων. Η Emirates, ήταν η πρώτη αεροπορική που προσέφερε πρόσθετη κάλυψη στους επιβάτες της, ενισχύοντας τη δέσμευσή της για ταξίδια με περισσότερη ηρεμία. Μέχρι σήμερα, περισσότεροι από 7,2 εκατ. επιβάτες έχουν ταξιδέψει με σιγουριά, γνωρίζοντας ότι έχουν την προστασία της ασφαλιστικής κάλυψης της Emirates.
Τέλος, η Emirates παραμένει επικεντρωμένη στην διατήρηση και ενίσχυση της πιστότητας των συχνών επιβατών της. Στο πλαίσιο αυτό, το πρόγραμμα πιστότητας και επιβράβευσης, Emirates Skywards επέκτεινε το καθεστώς βαθμίδας για πάνω από 630.000 μέλη Silver, Gold και Platinum μέχρι το 2022. Παράτεινε επίσης τη διάρκεια ισχύος 51 δισ. Skywards Miles, επιτρέποντας στα μέλη να τα διατηρήσουν για μελλοντικές πτήσεις, αναβαθμίσεις και άλλες παροχές.
Διαβάστε ακόμη:
Αεροπορικές εταιρείες: Σκληρός ανταγωνισμός για τα ταξίδια μετά το καλοκαίρι με πτήσεις από… 1 ευρώ
«Άνοιγμα» της Ελλάδας στους digital nomads – Το παράδειγμα της Ρόδου