search icon

Επιχειρήσεις

EΛΤΑ Courier: Στον «στίβο» του e-commerce με το ecouriermarket.com

Βρίσκεται ήδη σε δοκιμαστική λειτουργία – Πόσα καταστήματα έχουν ενσωματωθεί – Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα

Στο χώρο του e-commerce δημιουργώντας το δικό της marketplace μπαίνει η ΕΛΤΑ Courier, δίνοντας έτσι σε κάθε εμπορική επιχείρηση τη δυνατότητα να προβληθεί σε μια πλατφόρμα χωρίς σύνορα.

Το marketplace των ΕΛΤΑ Courier λέγεται ecouriermarket.com και σε αυτό δίνεται σε κάθε εμπορική επιχείρηση η δυνατότητα να δημιουργήσει το δικό της χώρο,  όπου θα μπορέσει να εντάξει και να προβάλει τα προϊόντα της ακόμα και εάν δε διαθέτει δικό της e-shop.

Το ecouriermarket.gr., σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία από τις αρχές του μήνα και ήδη κατά την περίοδο αυτή έχει ενσωματώσει 90 καταστήματα. Μέχρι το τέλος του μήνα υπολογίζεται ότι θα έχουν ενσωματωθεί άλλα 50 και πλέον καταστήματα με τον συνολικό αριθμό προϊόντων να φτάνει το 1 εκατομμύριο

Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του marketplace της ΕΛΤΑ Courier είναι ότι τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές βγαίνουν εξίσου κερδισμένοι μεγιστοποιώντας την ικανοποίηση τους.

Συνοπτικά, όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, το Marketplace της ΕΛΤΑ Courier προσφέρει στις επιχειρήσεις:

Χρέωση με ετήσια συνδρομή και όχι με βάση τον τζίρο των πωλήσεων ή ανά Click

Τη δημιουργία δωρεάν e-Shop, με δυνατότητα προβολής και προώθησης των προϊόντων των καταστημάτων

Μοναδικό subdomain για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος

Δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier

Live τεχνική υποστήριξη με συνεργάτη

Δημιουργία online αποθήκης, για όσες επιχειρήσεις δεν διατηρούν μηχανογραφημένες, για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων

Σύνδεση με Social Media, media corner και αναλυτικό reporting

Δημιουργία ενός επιπλέον καναλιού για τους εμπόρους στο οποίο μπορούν να εμπορεύονται τα προϊόντα τους και να δημιουργούν επιπρόσθετες πωλήσεις.

Παροχή συσκευασιών από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση έτσι ώστε να προσφέρεται χώρος για το branding του εμπόρου

Η νέα εφαρμογή είναι διαθέσιμη για ελεύθερη λήψη και εγκατάσταση από το Play Store για χρήστες Android και από το Apple Store για χρήστες iPhone/iPad.

Οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις δεν χρειάζεται να διαθέτουν το δικό τους e-shop, αφού την ανάπτυξή του αναλαμβάνει η υπηρεσία του ecouriermarket.com, προσφέροντας μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο, δωρεάν, χωρίς ετήσιο κόστος.

Σημειώνεται πως την τελευταία διετία, η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του ομίλου, έχει τοποθετήσει το Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ, που ξεκίνησε με την εγκατάσταση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων, με την υλοποίηση των προγραμμάτων του Ψηφιακού Ταχυδρόμου των Smart Lockers και τώρα του ηλεκτρονικού marketplace.

Διαβάστε ακόμη

Blue Iris: «Πράσινο» από το ΥΠΕΝ για την επένδυση των Αράβων στη Μύκονο, εν αναμονή του ΣτΕ για το μπλόκο από τον δήμο

Οι προβλέψεις Peanut για την ακρίβεια, οι συζητήσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος, οι τραπεζίτες του Λονδίνου πάνε κάλπες και η… Goldman Sachs των φτωχών 

Αρκάντι Αμπράμοβιτς: Ο διάδοχος του Ρώσου κροίσου στις business και το ποδόσφαιρο (pics)

Exit mobile version