Σε αποκαλύψεις σχετικά με την οικονομική διαδικασία της κατασκευής του Model 3 προχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ. Μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter αποκάλυψε ότι η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων του ήταν περίπου ένα μήνα μακριά από την πτώχευση τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα όσο προχωρούσε η μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου Model 3.
Για τη συγκέντρωση των χρημάτων της Tesla, ένας θαυμαστής τον ρώτησε: «Πόσο κοντά ήταν η Tesla από την πτώχευση όταν μπήκε το Model 3 στη μαζική παραγωγή;»
Ο Μασκ απάντησε: «Το πιο κοντινό που είχαμε ήταν περίπου ένα μήνα. Ήταν υπερβολικά αγχώδης διαδικασία η κατασκευή του Model 3 για μεγάλο χρονικό διάστημα – από τα μέσα του 2017 έως τα μέσα του 2019. Παραγωγική και εφοδιαστική κόλαση».
Στο τρίτο τρίμηνο, η Tesla ανέφερε το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο κερδοφορίας, χάρη σε μεγάλο βαθμό στις πωλήσεις ρυθμιστικών πιστώσεων.
Ωστόσο, παρά την «επώδεινη» παραγωγική και εφοδιαστική διαδικασία με το Model 3 στις ΗΠΑ, έχει ανοίξει ένα νέο εργοστάσιο στη Σαγκάη, όπου στόχος του είναι να παράγει 150.000 μοντέλα 3s ετησίως και στη συνέχεια να αυξάνει την ετήσια παραγωγή σε τουλάχιστον 250.000 οχήματα το χρόνο , συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων Y και Model 3.
Την Τρίτη, ο Musk φάνηκε επίσης να υπερασπίζεται το πρωτοφανές πακέτο αποζημίωσης CEO στο Twitter.
Ένας θαυμαστής μάλιστα σχολίασε τη συμφωνία του Μασκ το 2018 να παραμείνει ως διευθύνων σύμβουλος της Tesla χωρίς μισθό, αλλά αντ ‘αυτού να αντλεί τα δικαιώματα της αγοράς των μετοχών στην εταιρεία αργότερα.
Ο Μασκ απάντησε, αναφερόμενος στο άλλο του εγχείρημα, τη SpaceX: «Ναι, αν και δεν περίμενα ότι η μετοχή θα αυξηθεί τόσο σύντομα. Οι αυξήσεις των μετοχών χρειάζονται για το κόστος ώστε να βοηθήσουν την ανθρωπότητα να φτάσει στον Άρη σε 10 με 20 χρόνια».
Ο Μασκ έχει αντλήσει πακέτο αποζημιώσεων αξίας 11 δισ. δολαρίων, εν μέσω πανδημίας, ενώ ταυτόχρονα η Tesla προχώρησε σε μείωση των αποδοχών του προσωπικού και συνέχισε την παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιο του Fremont της Καλιφόρνια.