Στη λύση της υποβολής προσφορών και από τους άλλους ενδιαφερόμενους για την ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας, καταφεύγει το ΤΑΙΠΕΔ.
Ο διαγωνισμός για τον οποίο υποβλήθηκε μία μόνο προσφορά στις 11 Δεκεμβρίου από την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Egis Projects, καθώς το Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων δεν έκανε δεκτά τα αιτήματα για παράταση της διαδικασίας από άλλους υποψηφίους, θα δώσει τώρα τη δυνατότητα της κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών σε άλλα δύο σχήματα. Πρόκειται για την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις με την Roadis και την Μυτιληναίος με την Vinci.
Οι δύο κοινοπραξίες είχαν προσφύγει τον προηγούμενο μήνα στο ΣτΕ και κέρδισαν τα ασφαλιστικά μέτρα καθώς επικαλέστηκαν την ανάγκη να δοθεί περισσότερος χρόνος για να προετοιμαστούν.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το ΔΣ του ΤΑΙΠΕΔ θα αποφασίσει την επόμενη εβδομάδα να δώσει αυτή την δυνατότητα ώστε να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό και οι άλλοι δύο υποψήφιοι εντός της Άνοιξης.
Η διάρκεια της παραχώρησης της Εγνατίας θα είναι για 35 χρόνια. Ο ανάδοχος του έργου θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου και των κάθετων οδικών αξόνων Σιάτιστα – Ιεροπηγή Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα – Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας.
Εκτός από την είσπραξη των διοδίων, ο ανάδοχος θα έχει έσοδα από την εκμετάλλευση Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ) αλλά και των παρόδιων εκτάσεων του αυτοκινητόδρομου από κοινού με όλα τα περιουσιακά δικαιώματα, υλικά και άυλα, που σχετίζονται με τον οδικό άξονα.
Διαβάστε ακόμη:
Αποζημιώσεις ενοικίων: Οι λάθος καταχωρίσεις στο TAXISNET που εμποδίζoυν τις πληρωμές
Ελλάκτωρ: Σήμερα το πρώτο ντέρμπι με μενού το ακίνητο της REDS στη Ρουμανία