Δυναμική και υψηλά νούμερα βλέπει και για τη φετινή χρονιά ο Ευτύχης Βασιλάκης για την Autohellas, μετά το 2022, μία «χρονιά -ρεκόρ για τον όμιλο με τα υψηλότερα νούμερα που είχαμε ποτέ».
Στη γενική συνέλευση της εταιρείας χθες, Πέμπτη, ο διευθύνων σύμβουλος της Autohellas ανέφερε χαρακτηριστικά ότι τα νούμερα δείχνουν μία δυναμική από όλους τους πυλώνες δραστηριοποίησης, τον τομέα μισθώσεων αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων και των βραχυχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα, της δραστηριότητας των θυγατρικών εξωτερικού που σχετίζεται με τον τομέα των μισθώσεων και του τομέα εμπορίας αυτοκινήτων.
«Ελπίζουμε ότι και η φετινή χρονιά, όπως και οι προηγούμενες δύο, θα κινηθεί σε υψηλά επίπεδα. Σίγουρα εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση», ανέφερε ο κ. Βασιλάκης, επισημαίνοντας ότι από φέτος το καλοκαίρι ουσιαστικά θα αποτυπωθούν περισσότερα και τα αποτελέσματα από την εξαγορά της Πορτογαλίας αφού η μοναδική δραστηριότητα της εταιρείας, οι βραχυχρόνιες ενοικιάσεις, έχουν και εκεί έντονη εποχικότητα με πιο αδύναμο το τέταρτο και πρώτο τρίμηνο κάθε έτους.
Υπενθυμίζεται ότι η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας HR Automóveis, franchisee της Hertz International στην Πορτογαλία, αφορά στη βραχυχρόνια ενοικίαση αυτοκίνητων (RAC) καθώς και τη μεταπώληση τους, με τη χρήση των σημάτων Hertz και Thrifty, με μέγεθος στόλου 6.000 αυτοκίνητα.
Πέρυσι, η αυξημένη ζήτηση για ταξίδια και διακοπές στη χώρα μας, η σταδιακή ωρίμανση των δικτύων διανομής άλλα και των συνεργειών μεταξύ των εταιρειών του ομίλου, που πλέον απασχολεί την καλοκαιρινή περίοδο 1.750 άτομα, συνέβαλαν στην επίτευξη των ιστορικών υψηλών.
Τώρα, εν όψει της νέας θερινής περιόδου, ο επικεφαλής της Autohellas εκτίμησε ότι οι εξελίξεις στο πολιτικό πεδίο δε θα είναι κάτι που θα επηρεάσει το τουριστικό κομμάτι «το οποίο είναι και αυτό που μας ενδιαφέρει ως επί το πλείστον για το καλοκαίρι. Ωστόσο οι συνθήκες είναι διαφορετικές, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, με διαφορετικά δεδομένα, αλλά θετικότερα και άλλα πιο αρνητικά: «Εχουμε μία σημαντική αύξηση επιτοκίων, η οποία σίγουρα κοστίζει παραπάνω. Επιπλέον, γνωρίζουμε ότι υπάρχει μεγαλύτερη παροχή αυτοκινήτων στην αγορά, πράγμα που σημαίνει ότι αντίστοιχα και ο ανταγωνισμός θα έχει μεγαλύτερους στόλους. Άρα ναι μεν η ζήτηση θα είναι μεγαλύτερη με περισσότερους τουρίστες, αλλά από την άλλη πλευρά θα είναι μεγαλύτερος και ο ανταγωνισμός».
Ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι ο όμιλος προσβλέπει σε θετικά νούμερα και από τον τομέα της εμπορίας αυτοκινήτων που συνεχίζει να δημιουργεί ένα μεγάλο κομμάτι παραγγελιών, ενώ «πιστεύουμε ότι και στα Βαλκάνια όπου έχουμε παρουσία αρκετά χρόνια θα υπάρξει άλλη μια χρονιά με θετική δυναμική, σε σχέση με την προηγούμενη». Συνολικά γνωρίζουμε ότι «ότι έχουμε φτάσει σε υψηλά νούμερα κι ότι δεν μπορούμε να τα θεωρούμε αυτά δεδομένα. Ομως πιστεύουμε ότι η δυναμική που έχει δημιουργηθεί θα συνεχίσει να παράγει θετικά αποτελέσματα για τους μετόχους της εταιρείας και μεγαλύτερα μεγέθη κύκλου εργασιών.».
Ο όμιλος κατά το 2022 είχε κύκλο εργασιών στα 765,6 εκατ. ευρώ (+19,3%) έναντι 641,6 εκατ. ευρώ το 2021. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕΒΙΤ) διαμορφώθηκαν σε 120 εκατ. ευρώ (+41,6%) έναντι 84,8 εκατ. ευρώ, ενώ και τα κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) του ομίλου για το έτος 2022 ανήλθαν σε 82,5 εκατ. ευρώ έναντι 52,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 57,4%.
Διαβάστε ακόμη
Σφίγγει ο κλοιός για τους ελληνικούς ομίλους στη Ρωσία
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ