search icon

Επιχειρήσεις

EETT: 15.500 καταγγελίες το 2019 για τηλεφωνία, διαδίκτυο, κεραίες, ταχυδρομικές υπηρεσίες

Αναλυτικά τι προκύπτει από την έκθεση πεπραγμένων για το 2019 - Το 98% αφορούσε σε θέματα τηλεφωνίας και διαδικτύου και 2% σε ταχυδρομικές υπηρεσίες

Tο 2019, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων κλήθηκε να διαχειριστεί κοντά στις 15.500 καταγγελίες καταναλωτών για τηλεφωνία, διαδίκτυο, ταχυδρομικές υπηρεσίες και κεραίες, όπως προκύπτει από την έκθεση πεπραγμένων για το 2019 που δημοσιεύτηκε σήμερα Tρίτη, παρουσιάζοντας τις παρεμβάσεις της σε ρυθμιστικό, εποπτικό και ελεγκτικό επίπεδο.

Ειδικά όσον αφορά καταναλωτικά ζητήματα, ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών (ΤΕΚ) της ΕΕΤΤ διαχειρίστηκε συνολικά 15.000 περίπου γραπτά αιτήματα/καταγγελίες. Ποσοστό 98% αφορούσε σε θέματα τηλεφωνίας και διαδικτύου και 2% σε ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Επίσης, διαχειρίστηκε σε ημερήσια βάση 70 περίπου τηλεφωνικά ερωτήματα/αιτήματα καταναλωτών. Όπως προκύπτει, η πλειονότητα των γραπτών αιτημάτων/καταγγελιών για τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες αφορούσε σε θέματα συνδυαστικής παροχής υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας, διαδικτύου ή/και συνδρομητικής τηλεόρασης (43%).

Έπονται οι καταγγελίες για τις υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης (24%) και την κινητή τηλεφωνία (15%). Ακολουθούν με ποσοστό από 9% οι καταγγελίες για σταθερή τηλεφωνία και γενική ενημέρωση. Βασικότερο θέμα όλων των παραπάνω καταγγελιών αποτέλεσε η αμφισβήτηση χρεώσεων σε λογαριασμούς.

Ενδεικτικά στην κινητή τηλεφωνία τα αιτήματα/ καταγγελίες ήταν σε ποσοστό 70% η αμφισβήτηση χρεώσεων λογαριασμού, στην σταθερή σε ποσοστό 46%, ενώ στην συνδυαστική σταθερή υπηρεσία (σταθερή τηλεφωνία, διαδίκτυο ή/και συνδρομητική τηλεόραση) το αντίστοιχο ποσοστό ήτα στο 37% και ακολουθούν οι καταγγελίες για μη αποκατάσταση βλάβης.

Σχετικά με τις ταχυδρομικές υπηρεσίες, τα αιτήματα/καταγγελίες για τον Φορέα Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας­ΦΠΚΥ (ΕΛΤΑ) αφορούσαν κυρίως σε πλημμελή εξυπηρέτηση και απώλεια αντικειμένων (71%). Τα αιτήματα/καταγγελίες για τις ταχυμεταφορές επικεντρώθηκαν κυρίως σε εκπρόθεσμη επίδοση ή απώλεια και ζητήματα πλημμελούς εξυπηρέτησης (93%). Επιπλέον, εκτός των παραπάνω ζητημάτων, η ΕΕΤΤ έλαβε 479 καταγγελίες για κατασκευές κεραιών. 

Διαβάστε περισσότερα:

Τι θα γίνει με το ημιτελές mall του Βωβού στον Βοτανικό

ΥΠΟΙΚ: Παράταση για να πληρωθεί Δεκέμβριο και η δόση Νοεμβρίου

Στουρνάρας: «Δεν απειλείται η βιωσιμότητα του δημόσιου χρέους τουλάχιστον μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030»

Exit mobile version