Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ειδών ένδυσης, φαρμακευτικών προϊόντων και αθλητικών ειδών τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με τον πρώτο μήνα του πρώτου lockdown. Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Generation Y σύμφωνα με την οποία τα συνολικά έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων απογειώθηκαν στην κυριολεξία την περίοδο της πανδημίας.
«Σύμφωνα με την έρευνά μας» λέει η Νανά Ιωακειμίδου, εκπρόσωπος της Generation Y «τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων ειδών ένδυσης αυξήθηκαν κατά 37% τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του πρώτου lockdown. Αντιστοίχως τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων φαρμακευτικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 7% ενώ τα έσοδα αθλητικών ειδών αυξήθηκαν κατά 32%»
Το πιο ενδιαφέρον συμπέρασμα από την έρευνα της Generation Y προκύπτει από την σύγκριση του πρώτου μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Η σύγκριση εδώ είναι αποκαλυπτική καθώς παρατηρεί κανείς μια έκρηξη στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων. «Οι συνολικές πωλήσεις» αναφέρει η κυρία Ιωακειμίδου «αυξήθηκαν κατά 130%. Ειδικότερα, οι πωλήσεις ειδών ένδυσης από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν κατά 224%, οι πωλήσεις φαρμακευτικών προϊόντων κατά 66% ενώ οι πωλήσεις αθλητικών ειδών κατά 78%.
-
- 7/11-7/12 2020 vs 23/3-23/4 2020
Overall |
Fashion |
Pharma |
Sportswear |
|
Transactions |
20% |
33% |
12% |
10% |
ROAS |
119% |
-29% |
79% |
-7,6% |
Conversion Rate |
0,8% |
-19% |
11% |
-16% |
Avg. Basket |
1,9% |
-2% |
-3% |
19% |
Total Revenue |
25% |
37% |
7% |
32% |
-
- 7/11-7/12 2020 vs 7/11-7/12 2019
Overall |
Fashion |
Pharma |
Sportswear |
|
Transactions |
110% |
239% |
62% |
60% |
ROAS |
69% |
19% |
175% |
-1,3% |
Conversion Rate |
20% |
52% |
10% |
55% |
Avg. Basket |
-4% |
-15% |
6% |
8% |
Total Revenue |
130% |
224% |
66% |
78% |
Επεξήγηση δεικτών:
Transactions: οι πωλήσεις. Εδώ βλέπουμε κατά πόσο έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις online.
ROAS: Return On Advertising Spend. Εδώ βλέπουμε το ποια είναι η επιστροφή της διαφημιστικής μας επένδυσης σε τζίρο. Δηλαδή αν κάποιος δίνει €1.000 σε διαφήμιση και το ROAS του είναι 9, τότε αυτό σημαίνει ότι πετυχαίνει πωλήσεις αξίας €9.000.
Conversion Rate: το ποσοστό μετατροπής των επισκέψεων στο eshop σε πώληση. Δηλαδή αν στις 100 επισκέψεις σε ένα eshop αγοράσει τελικά ένας, τότε το conversion rate είναι 1%.
Avg. Basket: average basket. Πρόκειται για τη μέση αξία ανά παραγγελία. Σαν να λέμε ο μέσος όρος απόδειξης.
Total Revenue: Εδώ βλέπουμε το συνολικό τζίρο που έκαναν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ανεξαρτήτως από πού προήλθε (διαφήμιση, τρίτα sites, newsletters, οργανική αναζήτηση στην Google, τηλεφωνικά κοκ).
Διαβάστε ακόμη:
Eκκρεμείς συντάξεις: Το σχέδιο της κυβέρνησης – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι συνταξιούχοι
Δρ Ιωάννης Κούστας: Δυναμική είσοδος με δεύτερη εταιρεία στην Wall Street