Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ειδών ένδυσης, φαρμακευτικών προϊόντων και αθλητικών ειδών τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με τον πρώτο μήνα του πρώτου lockdown. Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Generation Y σύμφωνα με την οποία τα συνολικά έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων απογειώθηκαν στην κυριολεξία την περίοδο της πανδημίας.

«Σύμφωνα με την έρευνά μας» λέει η Νανά Ιωακειμίδου, εκπρόσωπος της Generation Y «τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων ειδών ένδυσης αυξήθηκαν κατά 37% τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του πρώτου lockdown. Αντιστοίχως τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων φαρμακευτικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 7% ενώ τα έσοδα αθλητικών ειδών αυξήθηκαν κατά 32%»

Το πιο ενδιαφέρον συμπέρασμα από την έρευνα της Generation Y προκύπτει από την σύγκριση του πρώτου μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Η σύγκριση εδώ είναι αποκαλυπτική καθώς παρατηρεί κανείς μια έκρηξη στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων. «Οι συνολικές πωλήσεις» αναφέρει η κυρία Ιωακειμίδου «αυξήθηκαν κατά 130%. Ειδικότερα, οι πωλήσεις ειδών ένδυσης από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν κατά 224%, οι πωλήσεις φαρμακευτικών προϊόντων κατά 66% ενώ οι πωλήσεις αθλητικών ειδών κατά 78%.

    1. 7/11-7/12 2020 vs 23/3-23/4 2020

Overall

Fashion

Pharma

Sportswear

Transactions

20%

33%

12%

10%

ROAS

119%

-29%

79%

-7,6%

Conversion Rate

0,8%

-19%

11%

-16%

Avg. Basket

1,9%

-2%

-3%

19%

Total Revenue

25%

37%

7%

32%

    1. 7/11-7/12 2020 vs 7/11-7/12 2019

Overall

Fashion

Pharma

Sportswear

Transactions

110%

239%

62%

60%

ROAS

69%

19%

175%

-1,3%

Conversion Rate

20%

52%

10%

55%

Avg. Basket

-4%

-15%

6%

8%

Total Revenue

130%

224%

66%

78%

Επεξήγηση δεικτών:

Transactions: οι πωλήσεις. Εδώ βλέπουμε κατά πόσο έχουν αυξηθεί οι πωλήσεις online.

ROAS: Return On Advertising Spend. Εδώ βλέπουμε το ποια είναι η επιστροφή της διαφημιστικής μας επένδυσης σε τζίρο. Δηλαδή αν κάποιος δίνει €1.000 σε διαφήμιση και το ROAS του είναι 9, τότε αυτό σημαίνει ότι πετυχαίνει πωλήσεις αξίας €9.000.

Conversion Rate: το ποσοστό μετατροπής των επισκέψεων στο eshop σε πώληση. Δηλαδή αν στις 100 επισκέψεις σε ένα eshop αγοράσει τελικά ένας, τότε το conversion rate είναι 1%.

Avg. Basket: average basket. Πρόκειται για τη μέση αξία ανά παραγγελία. Σαν να λέμε ο μέσος όρος απόδειξης.

Total Revenue: Εδώ βλέπουμε το συνολικό τζίρο που έκαναν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ανεξαρτήτως από πού προήλθε (διαφήμιση, τρίτα sites, newsletters, οργανική αναζήτηση στην Google, τηλεφωνικά κοκ).

Διαβάστε ακόμη: 

Eκκρεμείς συντάξεις: Το σχέδιο της κυβέρνησης – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι συνταξιούχοι

Δρ Ιωάννης Κούστας: Δυναμική είσοδος με δεύτερη εταιρεία στην Wall Street