Σε ανοδική τροχιά παραμένει η εταιρεία γυναικείας ένδυσης Intrafashion γνωστή με το σήμα Pink Woman, καταφέρνοντας το 2023 να υπερβεί το “φράγμα” των 40 εκατ. ευρώ, να διευρύνει την κερδοφορία της και παράλληλα να διατηρήσει «νοικοκυρεμένα». Από το 2020, που ξεκίνησε η νέα εποχή στην εταιρεία με την εξαγορά της απ’ τον κ. Δημήτρη Ματεμτζή η εταιρεία έχει υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις της (+114%) ανακτώντας σημαντικά μερίδια.
Μάλιστα η δυναμική ανάπτυξη συνεχίζεται και φέτος καθώς σύμφωνα με πληροφορίες το α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης έκλεισε με αύξηση πωλήσεων 17,8% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι. Μάλιστα, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της χρήσης 2023, που αναρτήθηκαν χθες στο ΓΕΜΗ, η διοίκηση της Intrafashion εκτιμά ότι και στη φετινή χρήση θα επιτευχθεί «αξιόλογη αύξηση του κύκλου εργασιών (…) μεταξύ τριπλάσιου και τετραπλάσιου ρυθμού αυτού της αύξησης του ΑΕΠ της χώρας μας και διψήφιο ποσοστό Ebitda».
Από τις οικονομικές καταστάσεις προκύπτει ότι ο καθαρός κύκλος εργασιών το 2023 αυξήθηκε στα 40,17 εκατ. ευρώ έναντι 35,58 εκατ. ευρώ το 2022, χρήση για την οποία αναθεωρήθηκαν τα αποτελέσματα.
Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 64,8% ή 1,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2022, φθάνοντας τα 4,18 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 3,24 εκατ. ευρώ περίπου από 2,29 εκατ.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας η βελτίωση της κερδοφορίας στηρίχθηκε σε δύο στρατηγικούς πυλώνες:
α) Τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά +8.2 ποσοστιαίες μονάδες, ήτοι από 35,2% το 2022, σε 43,5% το 2023.
β) Την ελεγχόμενη αύξηση -στα πλαίσια της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής -των εξόδων, που επικεντρώθηκε στην διεύρυνση και βελτίωση του Δικτύου Εταιρικών καταστημάτων.
Σημειώνεται πως η πολύ σημαντική βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους ήταν το συνδυαστικό αποτέλεσμα καλύτερων αγορών προϊόντων, περαιτέρω εξορθολογισμού των παρεχόμενων προς τις καταναλώτριες εκπτώσεων, αλλά και της στρατηγικής ανάπτυξης Εταιρικών καταστημάτων με παράλληλη διατήρηση (ή και μικρή μείωση) των καταστημάτων που λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης (franchise).
Στο τέλος της χρήσης η Intrafashion διέθετε 53 υποκαταστήματα. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς ολοκληρώθηκε το άνοιγμα και η μεταστέγαση 17 νέων εταιρικών καταστημάτων. Μία επένδυση που ξεπέρασε τα 2,2 εκατ. ευρώ. Οι στρατηγικά επιλεγμένες τοποθεσίες για αυτά τα νέα καταστήματα περιλαμβάνουν το Avenue Mall, το Μαρούσι, τη Νέα Ιωνία, τα Βριλήσσια, το Escape Center, το Village Ρέντη, το Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, το Αλιβέρι, την Αμαλιάδα, τη Σητεία, την Ιεράπετρα, την Ξάνθη, τον Πειραιά. Επιπλέον, για την αναβάθμιση του brand και της καταναλωτικής εμπειρίας πραγματοποιήθηκε μεταστέγαση και άνοιγμα νέων καταστημάτων σε Αγρίνιο, Τρίπολη, Πρέβεζα και Σπάρτη.
Αναφορικά με το πόσα νέα καταστήματα σχεδιάζει να ανοίξει η εταιρεία, η εταιρεία απάντησε προς το newmoney πως «η προοπτική των 125-130 καταστημάτων εντός των επόμενων 18-24 μηνών αποτελεί φιλόδοξo πλάνο, λαμβάνοντας υπόψη πάντα τις συνθήκες της αγοράς».
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις τα δανειακά βάρη της εταιρείας στο τέλος του 2023 ήταν 4,6 εκατ. ευρώ (τα 2,48 εκατ. μακροπρόθεσμα) και οι εμπορικές υποχρεώσεις 4,07 εκατ. ευρώ.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι η αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων έναντι του 2022 κατά 1,9 εκατ. ευρώ (από 4,4 σε 6,3 εκατ ευρώ), παράλληλα με τη μείωση του τραπεζικού δανεισμού κατά 0,7 εκατ ευρώ (από 5,3 σε 4,6 εκατ. ευρώ), οδήγησε -για πρώτη φορά- σε αρνητικό καθαρό δανεισμό, καθώς τα ταμειακά διαθέσιμα ξεπερνούν τον τραπεζικό δανεισμό κατά 1,7 εκατ. ευρώ.
Η καθαρή θέση της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 8,7 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε ακόμη
ΕΝΦΙΑ: Τι θα δούμε στα νέα εκκαθαριστικά που «βγαίνουν» μέσα στο Σαββατοκύριακο (οδηγός)
Καθολική επέκταση των πληρωμών IRIS – Χαμηλώνουν οι προμήθειες και στα POS
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ