Sponsored content

Ένα φιλόδοξο πλάνο για τον επενδυτικό της κύκλο έχει σχεδιάσει η Carpathian Springs, η εταιρεία που είναι ευρέως γνωστή με το brand AQUA Carpatica. Με αφετηρία τη φετινή χρονιά και σε βάθος τριετίας, η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε διάφορους κρίσιμους τομείς για την εξέλιξή της, όπως είναι η ανάπτυξη των logistics και των παραγωγικών υποδοµών, η έρευνα και οι νέες τεχνολογίες. Παράλληλα, στοχεύει στην τόνωση της παρουσίας των προϊόντων της στην ελληνική αγορά, ενώ έχει ήδη διεισδύσει σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες και στις ΒΑ Πολιτείες των ΗΠΑ. Η στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με την PepsiCo έδωσε περαιτέρω ώθηση στο brand AQUA Carpatica. Τα πρώτα θετικά αποτελέσματα από τη σύναψη της συμφωνίας παρατηρήθηκαν στην αγορά της Ρουµανίας, όπου σημειώθηκε ιδιαίτερα σημαντική αύξηση της διανομής των προϊόντων στο κανάλι HoReCa, ενώ και στην Πολωνία πωλείται σε 12.000 σημεία.

Η εταιρεία Carpathian Springs είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου, καθώς διαθέτει 7 γραμμές εμφιάλωσης που μπορούν να εμφιαλώσουν περισσότερες από 100.000 φιάλες ανά ώρα, και τις 600.000.000 φιάλες ανά έτος, ενώ περισσότερα από 40 εξειδικευμένοι εργαζόμενοι και επιστήμονες συνθέτουν το βραβευμένο τμήμα ποιότητας το οποίο βρίσκεται σε εγρήγορση 24 ώρες το 24ωρο.

Η πορεία της εταιρείας κατά τη διάρκεια του προηγούμενου χρόνου υπήρξε ενθαρρυντική, αφού με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία του τελευταίου 9μήνου του 2023, έχει επιτευχθεί διψήφιο ποσοστό αύξησης σε αξία και όγκο, σε σχέση µε την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Πρόκειται για άλλη μια επιτυχία της Carpathian Springs, αφού η άνοδος έχει σημειωθεί σε µια χρονιά όπου ο ρυθμός αύξησης της αγοράς σε όγκο κινείται µε αρνητικό πρόσημο (σ.σ.: -6%).

Όσον αφορά τη χώρα μας, παρά το γεγονός ότι στην ελληνική αγορά το πληθωριστικό περιβάλλον δεν φαντάζει ευνοϊκό – καθώς η ακρίβεια και οι πληθωριστικές πιέσεις έχουν επηρεάσει την αγοραστική δύναµη του εγχώριου καταναλωτικού κοινού και την επιχειρηματικότητα – η διείσδυση του AQUA Carpatica είναι δυναμική. Σύμφωνα με όσους γνωρίζουν καλά την αγορά, αυτό δείχνει ότι παρά τον πληθωρισµό ο καταναλωτής υποστηρίζει τα premium προϊόντα που συνδυάζουν γεύση, ποιότητα και υγιεινό τρόπο ζωής. Έτσι, η σχέση εμπιστοσύνης µε το brand ενισχύεται συνεχώς, με αποτέλεσμα να υπάρχει αισιοδοξία για την επίτευξη των ετήσιων στόχων, οι οποίοι εξαρτώνται μεταξύ άλλων και από τον ευρύτερο χώρο της εστίασης που είναι μια ιδιαίτερα σημαντική αγορά για την κατηγορία του νερού.

Παρά τις προκλήσεις και τις όποιες εκπλήξεις μπορεί να κρύβει το 2024, και μάλιστα µε όλα τα ανοιχτά µμέτωπα που υπάρχουν στην ευρύτερη γειτονιά της Ελλάδας, επικρατεί κλίμα αισιοδοξίας, καθώς η ανάγκη για καθαρό νερό είναι πολύ ισχυρή σε παγκόσμιο επίπεδο. Η Carpathian Springs επιχειρεί να υπερνικήσει τα εμπόδια κάθε είδους όπως είναι οι πόλεμοι, ο πληθωρισμός, η επισφάλεια στην εφοδιαστική αλυσίδα κ.λπ. και προχωρά σε νέες επενδύσεις ώστε να σταθεί στο ύψος της διεθνούς ζήτησης.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό και το Φυσικώς Ανθρακούχο Μεταλλικό Νερό της AQUA Carpatica έχουν αποσπάσει μέχρι τώρα 99 διεθνή βραβεία που πιστοποιούν την υψηλή ποιότητα και την απαράμιλλη γεύση τους.

www.aquacarpatica.gr
Facebook: AQUA.Carpatica.GR
Instagram: aquacarpatica.gr