Πτώση 77% στα καθαρά κέρδη ανακοίνωσε για το γ’ τρίμηνο η Deutsche Post, καθώς δέχθηκε πλήγμα από τα έκτακτα κόστη αναδιάρθρωσης στη μονάδα πακέτων της εταιρείας. Συγκεκριμένα, τα κέρδη ανήλθαν σε 146 εκατ. ευρώ, από 641 εκατ. την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τα έσοδα σημείωσαν βελτίωση και διαμορφώθηκαν σε 14,8 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 1,4% σε σχέση με πέρυσι. Αυτό, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, αποδίδεται στην αναπτυσσόμενη μονάδα ηλεκτρονικού εμπορίου του ομίλου.
Μιλώντας στο CNBC, ο CEO, Frank Appel, ανέφερε: «Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί βασικό παράγοντα για την ανάπτυξή μας και βιώνουμε μια πολύ κερδοφόρα ανάπτυξη εδώ και πολλά χρόνια και αυτό θα συνεχιστεί. Αντιμετωπίσαμε κάποιες σύντομες προκλήσεις αλλά τις έχουμε υπό έλεγχο, αλλά, αναμφίβολα, η κερδοφόρος ανάπτυξη θα συνεχιστεί». Ο ίδιος δήλωσε βέβαιος ότι η εταιρεία θα πετύχει τους στόχους κερδοφορίας για το 2019 και το 2020 παρά τα διεθνή ρίσκα.
Ο γερμανικός όμιλος είχε εκδώσει προειδοποίηση για τα κέρδη του 2018 τον περασμένο Ιούνιο λόγω των μεταφορικών και εργατικών κοστών στη μονάδα eCommerce – Parcel (PeP).