Τη νέα εταιρική ταυτότητα του ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας κ. Τάσος Μάνος σε ειδική εκδήλωση, παρουσία του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κώστα Σκρέκα.
Με κεντρικό σύνθημα «Ένα Δίκτυο Ενέργειας για όλους», ο ΔΕΔΔΗΕ εισέρχεται σε νέα εποχή με επίκεντρο τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό με ταυτόχρονη αναβάθμιση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας και των παρεχόμενων υπηρεσιών του.
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Σκρέκας ανέφερε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ αλλάζει εταιρική ταυτότητα και εισέρχεται με δυναμισμό στη νέα εποχή των ψηφιακών δικτύων, με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και ισχυρές περιβαλλοντικές προδιαγραφές.
Το φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα της Εταιρείας θα συμβάλλει καθοριστικά στον εκσυγχρονισμό του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας και στην επίτευξη των εθνικών στόχων για την αύξηση των ΑΠΕ και τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Ο μετασχηματισμός του ΔΕΔΔΗΕ θα οδηγήσει σε αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών στους καταναλωτές και σε αποτελεσματικότερη προστασία του φυσικού περιβάλλοντος».
Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΔΕΔΔΗΕ κ. Νικόλαος Μπακατσέλος μίλησε για μία επιτυχημένη και δημιουργική διετή πορεία που επισφραγίστηκε από την εξαιρετικά επιτυχημένη ιδιωτικοποίηση του 49% των μετοχών του ΔΕΔΔΗΕ, γυρίζουμε σελίδα.
Ο νέος αναβαθμισμένος και σύγχρονος ΔΕΔΔΗΕ, αποκτά τη νέα εταιρική του ταυτότητα, που υπογραμμίζει αυτή την αλλαγή. Μια νέα ταυτότητα που ταιριάζει με το νέο σύγχρονο προφίλ της Εταιρείας, μια νέα ταυτότητα που θα τον συνοδεύσει σε όλη την πορεία του μετασχηματισμού του.
Με συγκεκριμένο αναπτυξιακό οδικό χάρτη και με την ενεργή και δυναμική συμμετοχή όλων των στελεχών του και όλων των εργαζομένων του, ο ΔΕΔΔΗΕ γυρίζει σελίδα, μετασχηματίζεται, εξελίσσεται και εκσυγχρονίζεται.
Αναγνωρίζοντας πλήρως το βαρυσήμαντο και πολυδιάστατο ρόλο του στην ενεργειακή αγορά, ο ΔΕΔΔΗΕ υιοθετεί πλέον ένα σύγχρονο επιχειρηματικό μοντέλο και με συντονισμένες ενέργειες και αποφασιστικότητα, αλλάζει σε καθημερινή βάση και προχωρά μπροστά προς το μέλλον».
«Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για τον ΔΕΔΔΗΕ και επισφραγίζει τη δέσμευσή μας για τον μετασχηματισμό της Εταιρίας μας σε μια σύγχρονη επιχείρηση που με γνώμονα τη βέλτιστη εξυπηρέτηση όλων των πολιτών ψηφιοποιείται και αναβαθμίζει το ελληνικό δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας. Με σεβασμό στην πολλών δεκαετιών ιστορία του ομίλου και στην σχεδόν δεκαετή πορεία του ΔΕΔΔΗΕ, η νέα εταιρική ταυτότητα σηματοδοτεί την αλλαγή, την εξέλιξη και τις νέες βάσεις που έχουμε θέσει την τελευταία διετία για τη δυναμική συμβολή μας στην ενεργειακή μετάβαση της χώρας μας.
Ο ΔΕΔΔΗΕ διαδραματίζει κομβικό ρόλο σε αυτή τη μετάβαση και αποτελεί καταλύτη για τη μετεξέλιξη της ελληνικής αγοράς ενέργειας σε μια αγορά ενεργών καταναλωτών και νέων φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών, υλοποιώντας ταυτόχρονα με επιτυχία όλους τους στόχους του Εθνικού Σχεδίου Στρατηγικής για την Ενέργεια και το Κλίμα. Ο ΔΕΔΔΗΕ περνά από την εποχή της στασιμότητας στην εποχή της ανάπτυξης και του εκσυγχρονισμού» υπογράμμισε ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Τ. Μάνος.
Σημειώνεται ότι στην εκδήλωση παρέστησαν επίσης ο Πρόεδρος της ΔΕΗ κ.Γ. Στάσσης, η Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ.Α. Σδούκου και ο Πρόεδρος της ΡΑΕ Δρ. Αθανάσιος Δαγούμας.
Νέες Ψηφιακές Υπηρεσίες
Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης ο επικεφαλής του ΔΕΔΔΗΕ παρουσίασε τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες της εταιρείας προς τους καταναλωτές και ειδικότερα:
- Το κομβικό σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών, το www.deddie.gr απέκτησε ψηφιακό βοηθό, τον Κύρο, ο οποίος δέχεται τα ερωτήματα των επισκεπτών και τους καθοδηγεί προκειμένου να ικανοποιηθούν ταχύτερα τα αιτήματά τους.
- Την εφαρμογή εξυπηρέτησης του site αναβαθμίζεται και δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώσουν ένα πολύ μεγάλο εύρος αιτημάτων τους, για παράδειγμα από αίτηση για έλεγχο μετρητή, μέχρι νέα σύνδεση και αίτημα χορήγησης νυχτερινού μετρητή.
- Για την αναγγελία βλάβης, πέρα από την εφαρμογή στο site, δημιουργήθηκε mobile app τόσο για iOS όσο και για Android, για να μπορεί ο πολίτης εύκολα και γρήγορα να ενημερώνει για τυχόν βλάβη και από το κινητό του τηλέφωνο.
- Το τηλεφωνικό κέντρο 11500 λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο τόσο για την αναγγελία βλαβών όσο και για κάθε αίτημα εξυπηρέτησης ή επικοινωνίας, ενώ σύντομα θα ανακοινωθεί νέα δωρεάν τηλεφωνική γραμμή κλήσεων από σταθερά και κινητά.
- Όλοι οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν στο εξής και ηλεκτρονικά μέσα από το site τις αιτήσεις για συνδέσεις υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
- Οι εργασίες πεδίου του τεχνικού προσωπικού ψηφιοποιούνται, όπως για παράδειγμα εργασίες για τις μετρήσεις καταναλώσεων, για έγκυρη και αξιόπιστη διεκπεραίωση αλλά και για αμεσότερη επικοινωνία με τους καταναλωτές.
- Για τη διαχείριση του στόλου των οχημάτων εφαρμόζεται η τηλεματική, για αμεσότερες επεμβάσεις στο Δίκτυο, διασφαλίζοντας βελτιωμένους χρόνους απόκρισης σε κάθε αναμενόμενο ή έκτακτο γεγονός.
Διαβάστε ακόμη:
Τα σχέδια των τραπεζών για προσωπικό και καταστήματα – Τι αλλάζει με τις εθελουσίες
e-αποδείξεις: Ποιες θα σας γλιτώσουν από τον έξτρα φόρο το 2022
3D: Αυτή είναι η μεγαλύτερη μπριζόλα στον πλανήτη από εκτύπωση