Τη μείωση στη γκάμα των προϊόντων της ανακοίνωσε ο γαλλικός όμιλος τροφίμων Danone , σύμφωνα με κορυφαίο στέλεχός της, προκειμένου να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στην Ευρώπη και πέραν αυτής, καθώς ο πληθωρισμός πλήττει τις δαπάνες των νοικοκυριών.
Τα σούπερ μάρκετ και οι εταιρείες συσκευασμένων τροφίμων δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν το αυξημένο κόστος, με τα προϊόντα από το πετρέλαιο μέχρι το χαρτί συσκευασίας να γίνεται πιο ακριβό, λόγω της παρατεταμένης κρίσης στις μεταφορές (εξαιτίας πανδημίας) και της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία.
Η άνοδος του πληθωρισμού επίσης σημαίνει ότι οι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες τους. Την Παρασκευή η Tesco προειδοποίησε ότι οι Βρετανοί αγοράζουν λιγότερα, και στρέφοντα σε φθηνότερα προϊόντα και αγοράζουν πιο συχνά, καθώς προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την κρίση στην ακρίβεια.
Κάποια καταστήματα τροφίμων υποχρεώθηκαν να βγάλουν τα προϊόντα πιο νωρίς από τα ράφια διότι δεν είχαν πλέον την οικονομική δυνατότητα να τα πουλήσουν.
Αυτοί οι παράγοντες ωθούν έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς τροφίμων παγκοσμίως να επανεξετάσει τον τρόπο που πουλάει τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, τα οποία κυμαίνονται από το γιαούρτι Activia μέχρι το νερό Evian.
“Ο πληθωρισμός είναι μια δυναμική, ιδιαίτερα στην Ευρώπη, την οποία πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε”, ανέφερε στο Reuters η Ayla Ziz, επικεφαλής πωλήσεων της Danone.
Τα λιγότερα SKUs θα βοηθήσουν στη μείωση του κόστους ανά τύπο προϊόντος, τόνισε, προσθέτοντας ότι η Danone επανεξετάζει “όλο το χαρτοφυλάκιό της” με κάθε πελάτη για να δει ποια SKUs θέλει να διακόψει.
Διαβάστε ακόμη
Goldman Sachs: Τι σημαίνει η επίσημη είσοδος των μετοχών σε bear market
Μέχρι και… υπόστεγο στο αεροδρόμιο της Πάχης βγαίνει στο σφυρί (pic)
Το σχέδιο της Μελίνας Τραυλού για τον εκσυγχρονισμό της Ναυτικής Εκπαίδευσης