search icon

Επιχειρήσεις

Χρήστος Αργυρού: Από τα «σκληρά ποτά» …στα φακελάκια της Lipton το «άρμα» ανάπτυξης της Καρούλιας

Κρασί και τζιν οι «καυτές κατηγορίες» ανάπτυξης – Η συμφωνία για την παραγωγή της Carib στην Ελλάδα - «Καταστροφική η χρονιά» για Μύκονο και Σαντορίνη

Αν κάποια χρόνια πριν έλεγε κανείς πως η εταιρεία που συνέδεσε το όνομα της με τις μεγάλες μπράντες των «σκληρών ποτών» θα στηριζόταν στα φακελάκια του τσάι για την αναπτυξιακή της πορεία στην αγορά της αντιπροσώπευσης και διανομής που φαίνεται να αλλάζει άρδην, θα τον έλεγαν τρελό! Κι όμως μόλις λίγους μήνες μετά τη συμφωνία για τη διανομή των προϊόντων της Lipton σε φακελάκι, η Καρούλιας φαίνεται ότι έχει βρει ένα “υπερόπλο” που λειτουργεί όχι μονο ως αντίβαρο στις σημαντικές απώλειες που υπήρξαν φέτος το καλοκαίρι όπου η κατανάλωση premium ποτών υποχώρησε σημαντικά παρά την αύξηση του τουρισμού, αλλά και σε άρμα ανάπτυξης με τον ισχυρό άνδρα της εταιρείας να εκτιμά ότι η φετινή χρήση θα κλείσει με αύξηση τόσο του κύκλου εργασιών όσο και της κερδοφορίας!

Όπως ανέφερε στο περιθώριο εκδήλωσης ο κ. Χρήστος Αργυρού, πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Καρούλιας, ο ρυθμός αύξησης τους στην τρέχουσα χρήση κινείται με διψήφιο ποσοστό παρά το γεγονός ότι το φετινό καλοκαίρι αποδείχθηκε κακό για τα οινοπνευματώδη ποτά, και κυρίως για premium ποτά, σε όλους του νησιωτικούς προορισμούς. Σημειωτέον πως σύμφωνα με τον ίδιο, τα EBITDA για τη χρήση Απρίλιος 2022 – Μάρτιος 2023 είχαν φθάσει στα επίπεδα των 6,8 εκατ. ευρώ και ο κύκλος εργασιών είχε ξεπεράσει τα 80 εκατ. ευρώ. Επιδόσεις που φαίνεται ξεκάθαρα πλέον ότι θα ξεπεραστούν φέτος σημαντικά.

Κι αυτό σε ένα μεγάλο βαθμό χάρη στη συμφωνία για τη διανομή του Lipton, που ξεκίνησε απ’ τον περασμένο Μάρτιο. Μάλιστα όπως εξηγούσε ο κ. Αργυρού μέσα σε ένα εξάμηνο περίπου το Lipton έχει καταφέρει να καταγράψει άνοδο 30% χάρη στην προώθηση του απ’ την Καρούλιας. Όπως είπε η σημαντική ανάπτυξη της νέας συνεργασίας έρχεται απ’ το κανάλι του HORECA καθώς το 65% των πωλήσεων πραγματοποιείται από την αγορά της επιτόπιας κατανάλωσης και το υπόλοιπο 35% από την αγορά της κάβας, των σούπερ μάρκετ, των Cash & Carry και των Duty Free. Ο κωδικός δε με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στα φακελάκια είναι το χαμομήλι, το οποίο ήδη έχει φθάσει το 1 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις!

Στον χώρο της μπύρας η απώλεια του χαρτοφυλακίου της ABInBev (Corona, Stella Artois κ.α.) καλύφθηκε, σύμφωνα με τον κ. Αργυρού, μέσω της συμφωνίας με την Carib, η οποία μάλιστα παράγεται πλέον στην χώρα μας και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της ΕΖΑ.

Παράλληλα θετικές επιδόσεις έχει και ο τομέας του κρασιού στον οποίο η Καρούλιας εισήλθε πριν από περίπου είκοσι χρόνια και σήμερα αποτελεί τον δεύτερο σημαντικότερο πυλώνα έχοντας υπό τη διαχείριση και διανομή των προϊόντων 10 οινοποιείων. Η ετήσια ανάπτυξη της κατηγορίας του κρασιού κινείται τα τελευταία χρόνια με ρυθμό 20% – 25%!

Αντίστοιχα εξαιρετικά δυναμική είναι η ανάπτυξη του τζιν, που φαίνεται να εξελίσσεται στο οινοπνευματώδες ποτό “αυτής της γενιάς” των καταναλωτών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η Β.Σ. Καρούλιας αναπτύσσεται και στην κατηγορία του τροφίμου μέσω της μητρικής εταιρείας ΙΜΑ Beverages. Φέτος αναζητά ευκαιρίες στην κατηγορία της μπάρας, προσθέτοντας τις βιολογικές μπάρες, clean label,, plant based Sesamis Natural Bars. Συγκεκριμένα η ΙΜΑ, τρέχει με ελαφρά άνοδο, καταγράφοντας κατά μέσο όρο 5 – 6 εκατ. ευρώ σε κύκλο εργασιών.

Διαβάστε ακόμη

Αποκαλυπτικό: Στο «σφυρί» βγαίνουν 14.000 ακίνητα αξίας 1,35 δισ. το επόμενο 10μηνο

Η κατηφόρα, ο Παππάς (πού είναι;) και τα 3 μύρια, η Lazard και η Alpha Bank, το κτίριο Μποδοσάκη στη Βουλή και τα… χρυσά δωμάτια του Χρυσικού

Trade Estates: Αντίστροφη μέτρηση για το Χρηματιστήριο – Στόχος καθαρά έσοδα €56,9 εκατ.

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version