Άνοιξε σήμερα η περίοδος αιτήσεων για την ένταξη νεοφυών επιχειρήσεων τεχνολογίας -που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό– στον 4ο κύκλο του Προγράμματος Επιτάχυνσης (Σεπτέμβριος 2021 – Φεβρουάριος 2022) του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator, του πρώτου ελληνικού επιταχυντή αποκλειστικά για τουριστικές startups που έχει δημιουργήσει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος.
Σημειώνεται πως η περίοδος υποβολής αιτήσεων θα διαρκέσει έως τις 25 Ιουνίου 2021.
Δυναμικές startup ομάδες που βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και παρέχουν τεχνολογικές λύσεις με εφαρμογή στον τουρισμό, καθώς επίσης και startups των οποίων οι υπηρεσίες προωθούν τους βασικούς πυλώνες ανάκαμψης του παγκόσμιου τουρισμού – όπως οι τελευταίοι έχουν αναγνωριστεί από το Ξ.Ε.Ε. μέσω ευρύτερων δράσεών του – καλούνται να υποβάλουν την αίτησή τους εντός του προαναφερθέντος διαστήματος, λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές πληροφορίες για τα κριτήρια αξιολόγησης και τους όρους συμμετοχής στο πεντάμηνο πρόγραμμα.
Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και η ομάδα του CapsuleT, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, στηρίζουν ενεργά την ελληνική startup σκηνή του τουρισμού μέσα από επιμέρους δράσεις και συμβουλευτική καθοδήγηση από αξιόλογα μέλη της τουριστικής αγοράς, ξενοδόχους καθώς και ηγετικούς στρατηγικούς συνεργάτες της πρωτοβουλίας. Aπό το Σεπτέμβριο του 2019 έχουν πραγματοποιηθεί από τον CapsuleT συνολικά 3 κύκλοι Επιτάχυνσης, 290+ ώρες εκπαίδευσης, 45 ώρες καθοδήγησης από τις επιτροπές του επιταχυντή και πάνω από 300 ώρες εξειδικευμένης καθοδήγησης από μέντορες/εκπροσώπους ηγετικών εταιρειών του τουριστικού τομέα.
Είναι χαρακτηριστικό πως μέχρι σήμερα 36 startup εταιρείες με 81 ιδρυτικά μέλη έχουν λάβει μέσω του CapsuleT την πολύτιμη στήριξη που χρειάζονταν για να αναπτύξουν περαιτέρω το προϊόν/υπηρεσία τους.
Ενδεικτικά, αξίζει να αναφέρουμε πως οι παραπάνω εταιρείες προχώρησαν σε συνολικά 18 pivots – χάρη στην καθοδήγηση από μέντορες του προγράμματος – 157 πιλοτικά προγράμματα με συνεργαζόμενους τουριστικούς ομίλους/εταιρείες, ενώ πρόσθεσαν στις επιχειρηματικές «αποσκευές» τους πάνω από 520 νέους πελάτες και 210 νέες συνεργασίες, καλωσορίζοντας παράλληλα 40 νέους συμβούλους στο board τους.
Διαβάστε ακόμα
Γιατί η πανδημία μπορεί να αποδειχθεί τελικά ευκαιρία για την ελληνική ένδυση
Goldman Sachs: Ανω του 12% η επίδραση του Ταμείου Ανάκαμψης στο ΑΕΠ της Ελλάδας
Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος: Έτσι «λύγισε» το ατσάλι της Χαλυβουργικής