Υποχώρησαν ελαφρώς τα έσοδα γ’ τριμήνου, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Burberry Group PLC, η οποία πάντως επιβεβαίωσε τις προβλέψεις για το σύνολο του έτους, μειώνοντας έτσι τις ανησυχίες για πτώση των πωλήσεών της στην Κίνα, λόγω της επιβράδυνσης που καταγράφεται στην κινεζική οικονομία.

Ειδικότερα, τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 711 εκατ. λίρες ($918,3 εκατ.) για τις 13 εβδομάδες έως τις 29 Δεκεμβρίου, εμφανίζοντας πτώση 2% σε σταθερές συναλαγματικές ισοτιμίες. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων αυξήθηκαν 1%.

Η Burberry ανακοίνωσε ότι η περιοχή Ασίας – Ειρηνικού επωφελήθηκε από τη μονοψήφια αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα.

Τέλος, η εταιρεία επιβεβαίωσε το προηγούμενο guidance για το έτος χρήσης του 2019, επαναλαμβάνοντας ότι περιμένει τα έσοδα και τα προσαρμοσμένα λειτουργικά περιθώρια να παραμείνουν σταθερά σε γενικές γραμμές, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα περικοπές δαπανών της τάξης των 100 εκατ. λιρών. Τον προηγούμενο Νοέμβριο η Burberry είχε ανακοινώσει αύξηση 42% στα καθαρά της κέρδη, παρά τη μικρή υποχώρηση των εσόδων.