Η Hyundai ανακοίνωσε ότι η αξία του brand της ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην κατάταξη “Best Global Brands 2023” της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη.
Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος.
Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai.
Η θετική αξιολόγηση της Interbrand αποδίδεται στις δραστηριότητες της μάρκας σχετικά με την ισότητα και τη βιωσιμότητα καθώς και την ευελιξία της στην ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών.
Διαβάστε ακόμη
UBS: Η Fed απειλεί την ελκυστικότητα του δολαρίου – Πόσο θα ευνοηθεί το ευρώ
POS: Τι αλλάζει από 1/1/2024 – Ποιοι κλάδοι θα βρεθούν υποχρεωτικά στο νέο καθεστώς
ΑΑΔΕ: Ο νέος κατάλογος με τους «φορολογικούς παραδείσους»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ