Το όραμα της Bayer «Υγεία και Τροφή για όλους» όπως υλοποιείται μέσα από τις λύσεις ψηφιακής υγείας που αναπτύσσει αλλά και τα προγράμματα στήριξης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας που παρέχει, αναδείχθηκε μέσα από δυο ιδιαίτερα σημαντικές εκδηλώσεις.
Η πρώτη ήταν το «4ο Pharma Transformation Covid-19 Deep dive» μια εκδήλωση για την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού που διοργανώθηκε από το Iatronet.gr υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (Σ.Φ.Ε.Ε.), της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας (Π.Ε.Φ.), του PhRMA Innovation Forum (P.I.F.) και της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Management (Ε.Ε.Φα.Μ.).
Τον καταλυτικό ρόλο της πανδημίας στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη, το blockchain εκ μέρους των φαρμακευτικών εταιρειών επεσήμανε ο κ. Andreas Pollner, Managing Director της Bayer Hellas και του Pharma Cluster Ελλάδος, Κύπρου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Ταμίας του PhRMA Innovation Forum.
Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι: «Η πανδημία επηρέασε όλη την αλυσίδα αξίας του φαρμάκου και ταυτόχρονα μετασχηματίστηκε ο τρόπος επικοινωνίας μεταξύ επαγγελματιών υγείας, ασθενών και φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Αν και το ταξίδι στον ψηφιακό μετασχηματισμό έχει ξεκινήσει εδώ και μία δεκαετία, η τρέχουσα συγκυρία έχει επιταχύνει τις εξελίξεις. Ιδιαίτερα για τους ασθενείς με χρόνιες παθήσεις εκτός COVID-19, θα πρέπει να υποστηρίξουμε την εξέλιξη των δομών υγείας, ώστε να διασφαλιστεί η συνεχής παρακολούθηση τους. Γενικά για όλους τους ασθενείς πρέπει να αναπτύξουμε νέες λύσεις για την περίθαλψή τους, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την τηλεϊατρική και τις ψηφιακές πλατφόρμες για την εξατομικευμένη θεραπεία τους και για να τους βοηθήσουμε να αναλάβουν αποτελεσματικά οι ίδιοι τη διαχείριση της υγείας τους. Τώρα περισσότερο από ποτέ πρέπει να επανασχεδιάσουμε το πλαίσιο πρόληψης, διάγνωσης και θεραπείας με τη συνεργασία των αρχών υγείας, γιατρών, ασθενών και φαρμακευτικών εταιρειών.»
Παράλληλα στην 3η εκδήλωση γνωριμίας, δικτύωσης και καθοδήγησης για την καινοτόμο επιχειρηματικότητα στον χώρο της υγείας που διοργάνωσε το NBG Business Seeds σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης – EIT Health Hub for Greece και με την υποστήριξη του Κέντρου Αρχιμήδης, του Ιδρύματος Ωνάση και της Βayer Ελλάς, ο Dominick Kennerson, Global Head G4A Digital Health, δήλωσε σχετικά «Υπάρχει μια σταθερή τάση για επενδύσεις σε λύσεις υγείας από απόσταση (telehealth & diagnostics) και σε εξατομικευμένες εφαρμογές θεραπείας για παρακολούθηση και βελτίωση των συνθηκών και των αποτελεσμάτων των ασθενών, καθώς και σε άλλους τομείς όπως λύσεις ψηφιακής υγείας, εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, ψηφιακή θεραπευτική και συμπεριφορική υγεία, ψυχική υγεία και ευεξία».
Αναφερόμενος στο G4A, ο κ. Kennerson δήλωσε: «Το όραμά μας περιέχει την Υγεία για όλους, μέσω της ψηφιακής υγείας και αποστολή μας είναι να εξελίξουμε τη ψηφιακή υγεία για να δημιουργήσουμε ισχυρό αντίκτυπο, να ενδυναμώσουμε τις ζωές και να αλλάξουμε την εμπειρία της υγείας. Θεωρούμε τους εαυτούς μας ως τη γέφυρα μεταξύ της ψηφιακής υγείας και των οικοσυστημάτων καινοτομίας – όπως αυτό που έχει δημιουργήσει το NBG Business Seeds. Γι’ αυτό βρισκόμαστε εδώ σήμερα, για να αφουγκραστούμε την ελληνικό οικοσύστημα ψηφιακής υγείας και να προσφέρουμε τους πολύτιμους πόρους μας στις ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις να αναπτύξουν τις ιδέες τους και να τις διαθέσουν στην υπηρεσία της ανθρωπότητας».
Σχετικά με την Bayer
Η Bayer είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός που δραστηριοποιείται στο χώρο των Βιοεπιστημών και συγκεκριμένα στους τομείς της Υγείας και της Γεωργίας.
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Bayer σχεδιάζονται με γνώμονα το όφελος των ανθρώπων και να βοηθήσουν στις προσπάθειες της ανθρωπότητας να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις, όπως ο συνεχώς αυξανόμενος και γηράσκων πληθυσμός. Ταυτόχρονα, ο Όμιλος στοχεύει στη δημιουργία αξίας μέσω της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της υψηλής απόδοσης. Η Bayer είναι προσηλωμένη στις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης και αποτελεί σύμβολο της εμπιστοσύνης, της αξιοπιστίας και της υψηλής ποιότητας, σε όλο τον κόσμο.
Κατά το οικονομικό έτος 2019, ο Όμιλος απασχολούσε περίπου 104.000 άτομα και είχε πωλήσεις της τάξεως των 43,5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι επενδύσεις ανήλθαν σε € 2,9 δις ενώ οι δαπάνες για Έρευνα και Ανάπτυξη σε € 5,3 δις. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το www.bayer.com