Και Χρυσή και Xάλκινη, και CSR Ομάδα της Χρονιάς η ΑΒ Βασιλόπουλος στα Hellenic Responsible Business Awards 2021, που αναδεικνύουν επιχειρήσεις και οργανισμούς που συνεισέφεραν με το έργο τους στην Ελλάδα του «εμείς». Γιατί η προσφορά είναι αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της ΑΒ και ενώνει τους ανθρώπους της, τους πελάτες και την κοινωνία. Ειδικά σε μία ιδιαίτερη περίοδο, που έφερε αλλαγές για όλους, η ΑΒ ήταν εκεί! Με προσαρμοστικότητα και ανταπόκριση στις νέες ανάγκες. Με μία προσέγγιση αξιακή, βαθιά ανθρώπινη και ανθρωποκεντρική, δημιούργησε αφορμές, πήρε πρωτοβουλίες και σχεδίασε εθελοντικές δράσεις για να «έρθει πιο κοντά», σε φορείς και συνανθρώπους μας, σε όλη την Ελλάδα.


Πιο συγκεκριμένα, στα φετινά Hellenic Responsible Business Awards η ΑΒ Βασιλόπουλος, τιμήθηκε με 3 διακρίσεις:

  • Βραβείο «Ομάδα CSR της Χρονιάς», στην ομότιτλη κατηγορία. Η Oμάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΒ ξεχώρισε για τη θετική διαφορά που κάνει μέσα από μια πληθώρα προγραμμάτων που σχεδιάζει και υλοποιεί.  Για τον Άνθρωπο που βρίσκεται στην καρδιά σε καθετί που κάνει. Για τα Προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, που προσφέρει σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό και που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι αγαπούν το φαγητό. Και για το Περιβάλλον, το μεγάλο μας σπίτι, μέσα στο οποίο ζούμε και μεγαλώνουμε.
  • Gold Βραβείο, στην κατηγορία «Καμπάνια στα ΜΜΕ / Καμπάνια Δημοσίων Σχέσεων», για την καμπάνια «ΑΒ Βασιλόπουλος. ‘Φροντίζουμε’ με όλη μας την καρδιά́». Μέσα στην πανδημία, η ΑΒ σχεδίασε μία στοχευμένη στρατηγική επικοινωνίας για να «μιλήσει» για εμπιστοσύνη. Η επικοινωνία «Φροντίζουμε» ανέδειξε τον ρόλο των brands να λαμβάνουν πρωτοβουλίες ως «υπεύθυνοι πολίτες», να ενώνουν τις δυνάμεις τους, να παίρνουν αποφάσεις και να δίνουν λύσεις σε πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας, και σε πραγματικό χρόνο.
  • Bronze Βραβείο, στην κατηγορία «Πρόγραμμα Εθελοντισμού», για τη δράση «10 Χρόνια Εθελοντές ΑΒ: Μαζί κάνουμε τη διαφορά». Σε μια δύσκολη περίοδο, η ΑΒ προσκάλεσε πελάτες και εργαζόμενους να γίνουν «ένα» με σκοπό να γεμίσουν ξανά και ξανά τα «Καλάθια Συγκέντρωσης Τροφίμων» που βρίσκονταν σε κάθε κατάστημα του δικτύου της, πανελλαδικά, και να κάνουν τη διαφορά στις ζωές 61.000 συνανθρώπων μας, μέσα από τη συγκέντρωση 77 τόνων τυποποιημένων τροφίμων.

Τρία βραβεία που αποδεικνύουν στην πράξη τον σκοπό της: να δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Γιατί η Εταιρική Υπευθυνότητα της ΑΒ αποτυπώνεται σε κάθε της βήμα, αντανακλά τους πολλούς και διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους «ακούει», καινοτομεί και δίνει λύσεις για τις ανάγκες τους «σήμερα», αλλά και για τις επόμενες γενιές.

Διαβάστε ακόμη:

ΟΠΕΚ: Πώς ο πόλεμος των συμμάχων εκτοξεύει την τιμή του πετρελαίου πάνω από 75 δολ. το βαρέλι

NN Group: Αποκτά τις δραστηριότητες της MetLife σε Πολωνία και Ελλάδα – Deal 584 εκατ.

Οικογένεια Δακτυλίδη: Οι βασιλιάδες των ξενοδοχείων στη Μύκονο