search icon

Επιχειρήσεις

Αριστοτέλης Παντελιάδης: Επεκτείνει τις δραστηριότητες της METRO ΑΕΒΕ

Μπαράζ αλλαγών το τελευταίο δίμηνο στο κατασταστικό της εταιρείας πίσω απ’ τα με προσθήκη νέων υπηρεσιών στο σκοπό λειτουργίας των Metro Cash & Carry και My market

Σε επέκταση των δραστηριοτήτων της METRO ΑΕΒΕ προχωρά η διοίκηση υπό τον κ. Αριστοτέλη Παντελιάδη. Με ένα μπαράζ τροποποιήσεων στο καταστατικό της εταιρείας πίσω απ’ τις γνωστές αλυσίδες B2B και λιανικής, Metro Cash & Carry και My market αντίστοιχα, έχουν προστεθεί νέες υπηρεσίες στο σκοπό λειτουργία.

Κάποιες απ’ αυτές αφορούν το νέο στοίχημα της METRO, να εισέλθει δυναμικά στο κομμάτι των convience stores μέσω franchise, ενώ κάποιες άλλες φαίνεται πως έρχονται να δημιουργήσουν ένα νέο προφίλ στα καταστήματα της εταιρείας συμπεριλαμβάνοντας μέχρι και υπηρεσίες για τα αυτοκίνητα των πελατών.

Υπηρεσίες αυτοκινήτων

Στο πλαίσιο αυτό στο σκοπό της εταιρείας προστέθηκαν πρόσφατα:

-«Η παροχή υπηρεσιών πλυσίµατος, γυαλίσµατος οχηµάτων και παρόµοιες υπηρεσίες», και

-«Η παροχή υπηρεσιών πισσαρίσµατος, στιλβώµατος και επάλειψης µε κερί, στιλβώµατος υπό κενό, αυτοκινήτων οχηµάτων».

Κάτι που σημαίνει ότι στο σχεδιασμό της διοίκησης Παντελιάδη είναι η δημιουργία ειδικών χώρων, πλυντηρίων, αυτοκινήτων στα καταστήματα – φυσικά – που διαθέτουν τον απαραίτητο χώρο.

Σημειώνεται πως η METRO παρέχει ήδη κάποιες υπηρεσίες στο κομμάτι του αυτοκινήτου. Πρώτα απ’ όλα διαθέτει σήμερα 14 πρατήρια υγρών καυσίμων έξω από καταστήματα My Market (με προμηθευτές την Avin και την Ελίν). Έπειτα, από πέρυσι, σε συνεργασία με την NRG του Ομίλου Βαρδινογιάννη ξεκίνησε να εγκαθιστά δίκτυο 500 φορτιστών ηλεκτρικών οχημάτων σε 250 σημεία σε όλη τη χώρα.

Fast Food

Από τις αξιοσημείωτες πρόσφατες προσθήκες στο καταστατικό της METRO επίσης είναι και οι υπηρεσίες fast food. Συγκεκριμένα στο σκοπό της επιχείρησης προστέθηκε «η παροχή υπηρεσιών γευµάτων από εστιατόριο ταχείας εξυπηρετήσεως (φαστ φουντ) χωρίς προσθήκη καθισµάτων, υπηρεσιών παροχής γευµάτων από ψητοπωλείο – σουβλατσίδικο χωρίς παροχή καθισµάτων».

Το Franchise

Τέλος μία σειρά προσθηκών αφορά το Franchise και το στόχο που έχει θέσει ο κ. Παντελιάδης για την ανάπτυξη μικρών καταστημάτων μέσω της δικαιόχρησης με τον τίτλο My market Speedy. Σύμφωνα με το σχέδιο, στόχος είναι μέσα στην επόμενη τριετία να λειτουργήσουν 86 τέτοια καταστήματα και σε βάθος δεκαετίας να φθάνουν στα 290. Κάτι βέβαια που θα σημάνει και το άνοιγμα μίας νέας αγοράς για τη METRO αφού πέραν του προφανούς, της επέκτασης των πωλήσεων προϊόντων μέσω του δικτύου που θα τρέχουν οι συνεργάτες franchisees, θα πουλάει και υπηρεσίες σε αυτούς.

Έτσι σύμφωνα με τις τελευταίες προσθήκες στο σκοπό λειτουργίας της METRO προστέθηκαν:

-«Ο σχεδιασµός, η αναµόρφωση, κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσµηση και η εν γένει διαµόρφωση του εσωτερικού και εξωτερικού χώρου των καταστηµάτων που φέρουν το σήµα της εταιρείας, είτε αυτά ανήκουν στην εταιρεία είτε σε τρίτους κατόπιν ειδικών συµφωνιών», και

-«Η παροχή υπηρεσιών µίσθωσης ακινήτων και πάσης φύσεως εξοπλισµού».

Ένα χρόνο πριν είχε προστεθεί και «η κατάρτιση και σύναψη, της εταιρείας ως δικαιοπαρόχου, συµβάσεων παντός τύπου δικαιοχρησίας (franchising), µε οποιοδήποτε φυσικό ή νοµικό πρόσωπο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό», που αποτέλεσε και το έναυσμα έναρξης εισόδου στο χώρο του Franchise.

Υπενθυμίζεται ότι εδώ και ένα χρόνο περίπου λειτουργεί ένα ιδιόκτητο My market Speedy στην Κυψέλη, απέναντι απ’ τα δικαστήρια της Ευελπίδων, με διευρυμένο ωράριο και λειτουργία τις Κυριακές, όπου ουσιαστικά δοκιμάζεται το μοντέλο λειτουργίας το οποίο και τελικά θα προωθηθεί στην αγορά.

Σύμφωνα με τα όσα είχε γνωστοποιήσει τον περασμένο Μάιο ο κ. Παντελιάδης το ελάχιστο απαιτούμενο κεφάλαιο για ένα κατάστημα franchise εκ μέρους του συνεργάτη θα είναι τα 60.000 ευρώ. Ωστόσο το κόστος της συνολικής επένδυσης μαζί με το αρχικό εμπόρευμα υπολογίζεται σε περίπου 200.000 ευρώ. Το μεγαλύτερο μέρος του κόστους θα το αναλαμβάνει η εταιρεία και ο δικαιοδόχος θα έχει τη δυνατότητα σταδιακής αποπληρωμής με βάση την κερδοφορία του. Τα καταστήματα MyMarket Speedy θα είναι έως 200 τ.μ., θα διαθέτουν 3.000 – 4.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ ο στόχος των πωλήσεων είναι 750.000 ευρώ μεσοσταθμικά ανά κατάστημα.

Διαβάστε ακόμη

Εντείνονται οι έλεγχοι σε τουριστικές περιοχές και στο… «Ανακυκλώνω-Αλλάζω συσκευή»

Σχέδιο για «έξυπνα» επιδόματα σε προπληρωμένη κάρτα – Τι θα γίνει με το «super market pass»

Μύλοι Αλλατίνη: Η δεύτερη ευκαιρία για το ιστορικό ακίνητο της Θεσσαλονίκης (pics)

Exit mobile version