Άνοιγμα» στην ελληνική αγορά, τη δεύτερη στη Νότια Ευρώπη μετά από αυτή της Ισπανίας, πραγματοποιεί η Apple Leisure Group, ο αμερικανικός όμιλος διαχείρισης ταξιδιών, φιλοξενίας και αναψυχής στη από την Β. Αμερική.
Η Ελλάδα, δεύτερη ευρωπαϊκή αγορά για την εταιρεία
H ALG αναλαμβάνει τη διαχείριση τριών ξενοδοχείων στην Ελλάδα, ιδιοκτησίας της Hotel Investment Partners (HIP) κι έτσι η Ελλάδα γίνεται η δεύτερη ευρωπαϊκή αγορά για την εταιρεία, η οποία από το 2019 έχει ενσωματώσει συνολικά 19 ξενοδοχεία στη μεγαλύτερη τουριστική αγορά της Νότιας Ευρώπης, την Ισπανία, που εκτείνονται στις Βαλεαρίδες και στα Κανάρια νησιά.
Τα τρία νέα ξενοδοχεία στην Κρήτη, την Κέρκυρα και τη Ζάκυνθο, θα διευθύνονται από την AMResorts, την εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχειακών brand της ALG και βρίσκονται σε προνομιακές παραθαλάσσιες τοποθεσίες.
Διαθέτουν συνολικά 845 δωμάτια και θα λειτουργούν υπό την επωνυμία Dreams Resorts & Spas στην Κρήτη και την Κέρκυρα και υπό την επωνυμία Alua Hotels & Resorts στη Ζάκυνθο.
Υπενθυμίζεται εδώ ότι η ΗΙΡ εξαγοράστηκε το 2017 από επενδυτικά κεφάλαια της Blackstone που δραστηριοποιούνται στην αγορά ακινήτων και μετά από αλλεπάλληλες εξαγορές που ακολούθησαν, το χαρτοφυλάκιό της διευρύνθηκε σε 64 ξενοδοχεία με 19.248 δωμάτια, με παρουσία στην Ισπανία, στην Ελλάδα και στην Πορτογαλία.
Το νέο, πέντε αστέρων ξενοδοχείο της εταιρείας στην Κρήτη, θα ονομάζεται Dreams Crete και θα διαθέτει 357 δωμάτια σε μια εξαιρετική τοποθεσία στην παραλία του Μάλεμε.
Το ξενοδοχείο στην Κέρκυρα, που θα ανήκει επίσης στην κατηγορία των πέντε αστέρων, θα ονομάζεται Dreams Corcyra και θα προσφέρει 327 δωμάτια. Τέλος, εκείνο στη Ζάκυνθο, θα ονομάζεται Alua Soul Plagos Beach, θα ανήκει στην κατηγορία τεσσάρων αστέρων και θα διαθέτει 161 δωμάτια.
Τα τρία ξενοδοχεία, τα οποία η HIP θα ανακαινίσει προκειμένου να ανταποκρίνονται στο επίπεδο και τις παροχές της AMResorts, θα λειτουργήσουν υπό τις νέες επωνυμίες τους το καλοκαίρι του 2022. Τα ξενοδοχεία Dreams θα προσφέρουν το αποκλειστικό ξενοδοχειακό πακέτο ‘Unlimited-Luxury’ της ALG.
Σύμφωνα με τον κ. Javier Águila, πρόεδρο για την Ευρώπη και πρόεδρο για την Παγκόσμια Στρατηγική στην Apple Leisure Group «η άφιξή μας στην Ελλάδα, έναν από τους κυριότερους τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη, έρχεται σε συνέχεια του μακρού σχεδιασμού για την επέκτασή μας πέρα από την Ισπανία σε σύμπραξη με θεσμικούς επενδυτές του κλάδου οι οποίοι θα παίξουν καίριο ρόλο στη δυναμική της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στα επόμενα χρόνια». Σύμφωνα με τον ίδιο, η επέκταση στην ελληνική αγορά αποτελεί ένα ορόσημο, που επιβεβαιώνει επίσης την ανθεκτικότητα της εταιρείας, έναντι της πανδημίας.
Από την πλευρά του, ο κ. Javier Coll, πρόεδρος για την Παγκόσμια Επιχειρηματική Ανάπτυξη της ALG «παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας φέτος, η ευελιξία του επιχειρηματικού μας μοντέλου, σε συνδυασμό με την ισχύ του χαρτοφυλακίου των brand μας, αποτελούν τη ραχοκοκκαλιά της συνεχιζόμενης ανάπτυξής μας στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης-Ανατολής και Αφρικής και τη βάση της επιτυχίας μας συνολικά».
Με αυτή την προσθήκη η ALG διαθέτει πλέον 22 ξενοδοχεία και 7,205 δωμάτια στην Ευρώπη. Πριν από αυτή τη συμφωνία, η AMResorts διαχειριζόταν ήδη 10 ξενοδοχεία ιδιοκτησίας της HIP στη Μαγιόρκα, την Ίμπιζα και την Fuerteventura στην Ισπανία.
Όσον αφορά το προφίλ του Apple Leisure Group, διαθέτει, όπως επισημαίνεται, «ολοκληρωμένο κάθετο επιχειρηματικό μοντέλο που εξυπηρετεί ταξιδιώτες και προορισμούς παγκοσμίως, αξιοποιώντας στρατηγικά τη δύναμη των brands του χαρτοφυλακίου της, συμπεριλαμβανομένων: του μεγαλύτερου πωλητή στις ΗΠΑ πακέτων διακοπών και πτήσεων τσάρτερ για ταξίδια στο Μεξικό και την Καραϊβική, που κινούν περίπου 3,2 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως μέσω γνωστών εμπορικών σημάτων (όπως Apple Vacations, Beach Bound, Funway Holidays, Travel Impressions, CheapCaribbean.com, Blue Sky Tours, Southwest Vacations, Funjet Vacations και United Vacations), της διαχείρισης πολυτελών brands θέρετρων 5 και 4 αστέρων μέσω του βραβευμένου χαρτοφυλακίου της AMResorts (συμπεριλαμβανομένων των Ζoëtry Wellness & Spas Resorts, Secrets Resorts & Spa, Breathless Resorts & Spas, Dreams Resorts & Spas, Now Resorts & Spas, Reflect Resorts & Spas, Sunscape Resorts & Spas και Alua Hotels & Resorts), των υπηρεσιών διαχείρισης προορισμών που παρέχονται από την Amstar DMC και τη Worldstar και του παρόχου καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων Trisept Solutions, που συνδέει περισσότερους από 88.000 ταξιδιωτικούς πράκτορες με κορυφαίους προμηθευτές ταξιδιών».
Η AMResorts παρέχει υπηρεσίες πωλήσεων, marketing και brand management σε οκτώ μοναδικά brands θερέτρων, συμπεριλαμβανομένων των Zoëtry Wellness & Spa Resorts, Secrets, Breathless, Dreams, Now, Reflect Resorts & Spa, Alua Hotels & Resorts και Sunscape Resorts & Spa με σημαντική παρουσία και 68 βραβευμένα θέρετρα στο Μεξικό, την Τζαμάικα, το Κουρασάο, τη Δομινικανή Δημοκρατία, την Κόστα Ρίκα, τον Παναμά και την Ισπανία.
Όσον αφορά την HIP είναι σήμερα ο τρίτος μεγαλύτερος επενδυτής σε ξενοδοχεία στην Ευρώπη, μετά την Pandox και την Covivio.
H HIP διαθέτει εξειδικευμένη ομάδα περίπου 100 επαγγελματιών που διακρίνονται για την δυνατότητά τους να σχεδιάζουν, να εκτελούν, να ανακαινίζουν και να επανατοποθετούν στην αγορά υποκεφαλαιοποιημένα ξενοδοχεία.
Η ομάδα αυτή συνεργάζεται με πλήθος διαχειριστών ξενοδοχείων, όπως Ritz Carlton, Barcelo, AMR Resorts και Melia, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της διαχείρισης των ξενοδοχείων, αλλά και της εμπειρίας των επισκεπτών των ξενοδοχείων.
Η HIP επενδύει περισσότερα από 500 εκατ. ευρώ στα ξενοδοχειακά θέρετρα του χαρτοφυλακίου της.