Sponsored Content
Στα Καρπάθια Όρη, μια από τις τελευταίες παρθένες εκτάσεις του κόσμου στην οποία δεν φτάνει η ανθρώπινη δραστηριότητα, βρίσκονται οι πηγές του AQUA Carpatica, του νερού που οι ειδικοί χαρακτηρίζουν ως «nature’s most perfect water». Αυτό συμβαίνει εξαιτίας του υπεδάφους και της γεωλογικής δομής της περιοχής, η οποία περιλαμβάνει παλαιά, σβησμένα ηφαίστεια που αναδίδουν ακόμη φυσικό διοξείδιο του άνθρακα.
Οι πηγές ανακαλύφθηκαν το 2000 αλλά χρειάστηκε να περάσουν χρόνια επίπονης εργασίας και επιστημονικών μελετών και αναλύσεων μέχρι το νερό να φτάσει στο ποτήρι μας ακριβώς όπως το έχει δημιουργήσει η ίδια η φύση, εμπλουτισμένο με μεταλλικά στοιχεία και καθαρό από νιτρικά και άλλα επιβλαβή στοιχεία. Περίπου δέκα χρόνια αργότερα, ο γνωστός επιχειρηματίας της διασποράς, Γιάννης Βάλβης, δημιούργησε το brand του φυσικού μεταλλικού νερού AQUA Carpatica, το οποίο άρχισε να εμφιαλώνεται το 2010 απ’ ευθείας στις πηγές από όπου αναβλύζει, μακριά από κάθε άλλη ανθρώπινη παρουσία, διασφαλίζοντας ακόμα περισσότερο την ποιότητά του.
Ακολούθησε μια ανοδική πορεία η οποία ήταν προδιαγεγραμμένη λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του νερού, με αποτέλεσμα μέσα σε περίπου μια δεκαετία που βρίσκεται στην αγορά, να έχει ισχυρή παρουσία σε όλο τον κόσμο. Η ποιότητά του είναι αναγνωρισμένη με δεκάδες διεθνή βραβεία και διακρίσεις, γεγονός που το κάνει να ξεχωρίζει ανάμεσα σε άλλα ομοειδή νερά ακόμα και στις πιο ανταγωνιστικές αγορές. Ηνωμένες Πολιτείες, Μ. Βρετανία, Γερμανία, Ισπανία, Ουγγαρία, Ισραήλ, Βουλγαρία, Πολωνία, Αυστραλία, Κίνα, Ιαπωνία, Ταϊβάν, Ισραήλ, Ντουμπάι, Σαουδική Αραβία, Αραβικά Εμιράτα, Μπαχρέιν, Κατάρ και αρκετές άλλες βρίσκονται μεταξύ των χωρών όπου το AQUA Carpatica κατέχει περίοπτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Στην Ελλάδα οι καταναλωτές το έχουν αγαπήσει ιδιαίτερα για την καθαρότητά του.
Όλη η δυναμική πορεία του brand δεν πέρασε απαρατήρητη από την PEPSI η οποία ήθελε να εντάξει στο προϊοντικό χαρτοφυλάκιό της ένα φυσικό μεταλλικό νερό και προσέγγισε τον Γ. Βάλβη με μια πρόταση συνεργασίας. Από την πλευρά του ο Γ. Βάλβης θεώρησε ότι αυτή η συγκυρία ήταν μια μοναδική ευκαιρία για τη διεθνοποίηση του AQUA Carpatica ωστόσο έθεσε δύο αυστηρές προϋποθέσεις προκειμένου να κάνει δεκτή την πρόταση. Η πρώτη ήταν να λάβει η πολυεθνική μερίδιο μειοψηφίας, καθώς ο ίδιος θέλει να παραμείνει στο τιμόνι της εταιρείας, ενώ ακολουθούν οι τρεις γιοι του οι οποίοι επιθυμούν να συνεχίσουν την επιχειρηματική προσπάθεια του πατέρα τους.
Ο δεύτερος όρος ήταν να μην υπάρξει πίεση για επέκταση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου του AQUA Carpatica σε μη premium προϊόντα και νερά. Και αυτή η προϋπόθεση ήταν αδιαπραγμάτευτη καθώς το AQUA Carpatica είναι ένα απόλυτα premium προϊόν και το brand έχει τον έλεγχο των πηγών του φυσικού μεταλλικού νερού με σχεδόν μηδενικά νιτρικά, όπου και οφείλει τη τεράστια φήμη του. Χρειάστηκαν περίπου δύο χρόνια διαπραγματεύσεων ώσπου να ολοκληρωθεί το στρατηγικό deal με επιτυχία, καθώς για την επίτευξη της τελικής συμφωνίας συγκροτήθηκε ένα σαφές επιχειρηματικό σχέδιο πενταετίας με νέες επενδύσεις σε υποδομές και διείσδυση σε νέες αγορές και προϊοντικές κατηγορίες.
Η PepsiCo, Inc., κατέχει πλέον το 20% των μετοχών του AQUA Carpatica και έχει αναλάβει τη διανομή στην αρχή σε Πολωνία και Ρουμανία, ενώ με τη συμφωνία αναμένεται να διευρυνθεί και το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο.
Το brand αναμένεται να έχει ακόμα μεγαλύτερη άνοδο γιατί εκτός από την ανώτερη ποιότητά του οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο το ξεχωρίζουν για την απαλή, βελούδινη αίσθηση και ευχάριστη γεύση που αφήνει στο στόμα.
www.aquacarpatica.gr
Facebook: AQUA.Carpatica.GR
Instagram: aquacarpatica.gr