Αποφασισμένος να προχωρήσει κανονικά το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου Καστελόριζο εμφανίζεται ο Πρόεδρος του κ. Αντώνης Σταύρου παρά την αβεβαιότητα και τις πιέσεις που φαίνεται ότι θα δεχθεί η εστίαση τους προσεχείς μήνες. Παράλληλα ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά του Catering ενώ αναζητεί έξοδο απ’ τις ιχθυοκαλλιέργειες (σς κατέχει δύο μονάδες σε Κρήτη και Σούνιο).
Χθες ο κ. Σταύρου παρουσίασε στην Κηφισιά το 14ο κατάστημα του Ομίλου με την επωνυμία «Don Mοskion», συνολικής επένδυσης σχεδόν 300.000 ευρώ, ενώ τις επόμενες ημέρες θα ξεκινήσει την λειτουργία του σε παρακείμενο χώρο το 15ο κατάστημα του Ομίλου με την επωνυμία «K.Grill».
Η απόφαση του να μην αναστείλει προσωρινά το επενδυτικό πλάνο λόγω της αβεβαιότητας που δημιουργεί τον τελευταίο μήνα η κλιμάκωσης της υγειονομικής κρίσης, όπως εξήγησε πάντως, συνδέεται και με την δυναμική ανάκαμψης που είχε η αγορά μετά την άρση του τελευταίου lockdown. Μία εξέλιξη που βοήθησε στη σαφή βελτίωση των οικονομικών μεγεθών και του ίδιου του Ομίλου Καστελόριζο μετά από την ιδιαίτερα κακή χρήση του 2020.
Ο όμιλος είδε τη «χρονιά του covid19» να μειώνεται ο κύκλος εργασιών στα 6,7 εκατ. ευρώ, από 11,7 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019. Ήταν μία χρονιά στην οποία ο Όμιλος πήρε τη στρατηγική απόφαση να αρχίσει να χρησιμοποιεί τις ψηφιακές πλατφόρμες efood και wolt για τη διανομή φαγητού κατ’ οίκον, κάτι που όπως είπε ο κ. Σταύρου βοήθησε σημαντικά τελικά ο Όμιλος να μην κλείσει με ζημιές. Σημειωτέον ότι τα κέρδη του ομίλου μειώθηκαν κατά 80% και από 1 εκατ. ευρώ το 2019 ανήλθαν σε περίπου 200.000 ευρώ το 2020.
Ο ίδιος απέδωσε την σημαντική ανάκαμψη που σημειώνει η εστίαση φέτος, αφενός στον τουρισμό, αφετέρου στην ανάγκη του κόσμου για κοινωνική επαφή. Όπως είπε ο Όμιλος με ναυαρχίδα το εστιατόριο «Καστελόριζο» κατάφερε να «πιάσει» στο εννεάμηνο – και με πλήρη λειτουργία ολίγων μηνών – τα 6 εκατ. ευρώ σε τζίρο.
Πτώση 30% μετά τα νέα μέτρα
Την ισχυρή ανάκαμψη που σημείωνε η εστίαση ήρθε να αναστατώσει, σύμφωνα με τον ίδιο, η επιβολή των νέων περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν απ’ την αρχή της εβδομάδας. Όπως σημείωσε η επισκεψιμότητα τις πρώτες ημέρες εφαρμογής των μέτρων κατέγραφε πτώση 30% στα καταστήματα.
Σε ο,τι αφορά την πίεση απ’ τις ανατιμήσεις των πρώτων υλών και του ενεργειακού κόστους, ο κ. Σταύρου δεν έκρυψε την ανησυχία του για το γεγονός πως ακόμα δεν έχει μπει ένα φρένο. Σημείωσε δε πως ο Όμιλος προχώρησε για πρώτη φορά έπειτα από αρκετά χρόνια σε αύξηση 10% στις τελικές τιμές του τιμοκαταλόγου του.
Διαβάστε ακόμα:
Ακρίβεια: Στο top 3 με τις μικρότερες ανατιμήσεις η Ελλάδα (πίνακας)
Η τελευταία «κλειστή στροφή» για τον Πάνο Δάβαρη (pic)
Γιατί πήρε μικρή παράταση το project «Mινιόν» στο κέντρο της Αθήνας