search icon

Επιχειρήσεις

Αντίθετη με την πολιτική διαφημίσεων της Google η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού

Η Αρχή υποστηρίζει ότι ο αμερικανικός τιτάνας της διαδικτυακής αναζήτησης έχει βλάψει τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας την κυριαρχία του στην online διαφήμιση για να ευνοήσει τις δικές του υπηρεσίες

Η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού εξέδωσε δήλωση αντιρρήσεων  σχετικά με τις διαφημιστικές πρακτικές της Google, οι οποίες, σύμφωνα με την προσωρινή διαπίστωση της ρυθμιστικής αρχής, επηρεάζουν τον ανταγωνισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε ανακοίνωσή της, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) υποστήριξε ότι ο αμερικανικός τιτάνας της διαδικτυακής αναζήτησης «έχει βλάψει τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας την κυριαρχία του στην online διαφήμιση, για να ευνοήσει τις δικές του υπηρεσίες τεχνολογίας διαφημίσεων».

Η «συντριπτική πλειοψηφία» των χιλιάδωνδιαφημιστών του Ηνωμένου Βασιλείου χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Google για να υποβάλλουν προσφορές και να πωλούν χώρο για διαφημίσεις, δήλωσε η CMA.

Η ρυθμιστική αρχή πρόσθεσε ότι «ανησυχεί επίσης ότι η Google χρησιμοποιεί ενεργά την κυρίαρχη θέση της σε αυτόν τον τομέα για να προτιμήσει τις δικές της υπηρεσίες». Η λεγόμενη «αυτοπροτίμηση» των υπηρεσιών από τους τεχνολογικούς κολοσσούς αποτελεί βασική ανησυχία για τις ρυθμιστικές αρχές που ελέγχουν τις εταιρείες αυτές.

Η CMA σημείωσε περαιτέρω ότι η Google θέτει σε μειονεκτική θέση τους ανταγωνιστές της τεχνολογίας διαφημίσεων, εμποδίζοντάς τους να ανταγωνίζονται με «ισότιμους όρους ανταγωνισμού».

Η Google δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα του CNBC για σχολιασμό.

Διαβάστε ακόμη

SSM: Θα συνεχίσουμε την αυστηρή εποπτεία στις τράπεζες

Χαμηλότερες προμήθειες από τις τράπεζες

ΑΚΤΩΡ: Ραντεβού με το μετρό της Θεσσαλονίκης στις 30 Νοεμβρίου – Οι επόμενες επεκτάσεις της πόλης (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version