Το στέμμα του «Βασιλιά των smartphones» μπορεί να το απώλεσε η Huawei μετά τις αμερικανικές κυρώσεις, ωστόσο η κινεζική εταιρεία έχει σημάνει «γενική επίθεση» επιχειρώντας την τελευταία διετία να εμπλουτίσει την προϊοντική της γκάμα διεισδύοντας πλέον δυναμικά σε νέες αγορές.

Μία «γενική επίθεση» της οποίας το πρόσταγμα πλέον στην ελληνική αγορά θα έχει ο κ. Andy Miao, ο νέος Country Manager στον τομέα καταναλωτικών προϊόντων του κινεζικού ομίλου στη χώρα μας.

Κατά τη διάρκεια παρουσίασης των νέων προϊόντων που η Huawei θα ρίξει στην ελληνική αγορά ως το καλοκαίρι ο νέος Γενικός Διευθυντής στον τομέα καταναλωτικών προϊόντων, υπογράμμισε τους βασικούς άξονες της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η εταιρεία επί ελληνικού εδάφους.

Μία στρατηγική που ακολουθεί το κεντρικό σχέδιο του ομίλου για δυναμική διείσδυση σε νέες προϊοντικές αγορές χάρη στο οποίο η Huawei εξακολουθεί να σημειώνει θετικό πρόοδο παρά τις μεγάλες προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει. Και τούτο κατακτώντας σημαντικά μερίδια αγοράς σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες και να χτίζει το όραμά της προς έναν «έξυπνο» κόσμο απόλυτης διασυνδεσιμότητας.

Σύμφωνα με τον κ. Miao, η ελληνική αγορά είναι σημαντική για την κινεζική εταιρεία υπογραμμίζοντας την απήχηση που έχουν στο ελληνικό κοινό τα προϊόντα της εταιρείας.

Μάλιστα στην παρουσίαση τονίστηκε ότι μόλις σε ένα χρόνο η Huawei κατάφερε να είναι στο top 3 των εταιρειών με τις μεγαλύτερες πωλήσεις οικιακών ηλεκτρονικών υπολογιστών με τη σειρά MateBook που έγινε best seller. Επίσης ότι πέρυσι τα tablets της εταιρείας κέρδισαν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, τα smartwatches έγιναν η πρώτη επιλογή των καταναλωτών καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων 167% και τα wireless ακουστικά προσέλκυσαν φανατικό κοινό. Ωστόσο συγκεκριμένα νούμερα για όλα αυτά η εταιρεία δεν παρείχε.

 

Οι άξονες

Σε κάθε περίπτωση ο κ. Miao περιγράφοντας τα επόμενα βήματα της Huawei στην ελληνική αγορά μίλησε για:

-Περαιτέρω επέκταση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου

-Ανάδειξη της σε ηγετική θέση στην κατηγορία των PCs

-Διασφάλιση της Νο1 θέσης της εταιρείας στα wearables.

-Αναρρίχηση στην Νο1 θέση στην κατηγορία των TWS (True Wireless Stereo) ακουστικών , και

-Ενδυνάμωση των τοπικών συνεργασιών και παράλληλα επέκταση του οικοσυστήματος HMS (Huawei Mobile Services) και του AppGallery με το οποίο η εταιρεία επιχειρεί να δημιουργήσει έναν τρίτο πόλο που θα ανταγωνίζεται τα λειτουργικά συστήματα Android και iOs και τα οικοσυστήματα τους που σήμερα σχεδόν μονοπωλούν την παγκόσμια αγορά.

Τα ελληνικά Apps

Πάνω σε αυτή την προσπάθεια μάλιστα ο διευθυντής Marketing της εταιρείας κ. Πέτρος Δρακόπουλος τόνισε πως η εταιρεία συνεργάζεται με πάνω από 600 developers και έχουν λανσαριστεί πάνω από 100 ελληνικά Apps, που συμπεριλαμβάνουν όλες τις κύριες ελληνικές εφαρμογές (τραπεζών, ecommerce κοκ). Μάλιστα μέχρι το καλοκαίρι αναμένεται να ενεργοποιηθεί και το NFC Payment Functionality για τις εφαρμογές mobile banking.

Σύμφωνα με τον κ. Δρακόπουλο ο κινεζικός όμιλος αναμένεται να επενδύσει 1 δισ ευρώ πάνω στην ανάπτυξη του οικοσυστήματος, χωρίς ωστόσο να προσδιορίζεται τι κομμάτι αναλογεί στην Ελλάδα.

Data για εξ αποστάσεως διαγνώσεις…

Αυτό όμως που είχε ενδιαφέρον ήταν η δήλωση του ότι η Huawei αναζητά συνεργασίες στην Ελλάδα για να επιχειρηθεί σύνδεση των data που παράγονται απ’ τα wearables του καταναλωτή απευθείας με τον γιατρό του τελευταίου ώστε να είναι άμεσα διαθέσιμα χρήσιμα στοιχεία για μία εξ αποστάσεως διάγνωση κοκ.

Νέα προϊόντα

Σε ο,τι αφορά το λανσάρισμα νέων προϊόντων η αρχή έγινε μόλις χθες με την κυκλοφορία των νέων TWS ακουστικών, HUAWEI FreeBuds 4i.

Σύμφωνα με τον διευθυντή Retail της εταιρείας κ. Θάνο Ψυχάρη θα ακολουθήσουν ως το καλοκαίρι τα «Band 6», «Watch Fit» καθώς και η σειρά MateBook D15.

Διαβάστε ακόμη

Ο «νέος Βωβός» της Αθήνας, το όχι του Προκοπίου στο «Scorpios» και ο δύσκολος αποχαιρετισμός στην Εθνική Τράπεζα

Fosun International: Ισχυρό πλήγμα για τον κινεζικό κολοσσό λόγω κορωνοϊού

Γέφυρα 2: Τα «ψιλά γράμματα» στις επιδοτήσεις των επιχειρηματικών δανείων