Μάνατζερ από την αγορά θα αναζητήσει το Υπερταμείο για να σώσουν τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας.
Οποιος επιλεγεί, θα προσπαθήσει να δικαιολογήσει τον παχυλό μισθό του γλιτώνοντας τους πολίτες από ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ κάθε χρόνο.
Δεν αρκεί αυτό όμως!
Για τι λεωφορεία μιλάμε; Αυτά που έχουν… φινιστρίνια αντί παράθυρα όπως στη Σουηδία; Ή για τα ελληνικά που δεν καθαρίζονται ποτέ ούτε απέξω;
Αν ο νέος CEO μπει έστω και μία φορά σε αστικό λεωφορείο, θα καταλάβει ότι πρέπει να ξηλώσει όλα τα υφασμάτινα καθίσματα που έχουν κολλήσει ό,τι βρόμα υπάρχει και να τα αντικαταστήσει με ξύλινα ή πλαστικά που καθαρίζουν εύκολα (και με ένα μαντιλάκι έστω) για να κάτσει ο επιβάτης.
Ή μήπως δεν μπαίνουν ποτέ οι μάνατζερ σε λεωφορεία;
Διαβάστε ακόμη
«Μην εργάζεστε στο κρεβάτι» και άλλες συμβουλές για έναν ήρεμο και αναζωογονητικό ύπνο
Cisco: Σε υψηλό τεσσάρων ετών η μετοχή μετά τις προβλέψεις για τα έσοδα
Πυρκαγιές: Η Ελλάδα δεν είναι μεμονωμένη περίπτωση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ