search icon

Επιχειρήσεις

Αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης των δανειοληπτών από την Intrum

Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα

Με την εξυπηρέτηση των δανειοληπτών να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την Intrum, η εταιρεία ολοκληρώνει ένα σημαντικό ψηφιακό έργο και πλέον προσφέρει σύγχρονες και εξατομικευμένες υπηρεσίες επικοινωνίας, ενημέρωσης και αυτοματοποιημένης διαχείρισης αιτημάτων στους πελάτες της. 

Στο επίκεντρο της εξυπηρέτησης της Intrum βρίσκεται η διαδικτυακή πλατφόρμα My Intrum Portal εφαρμόζοντας την άμεση και προσωποποιημένη επικοινωνία για την ενημέρωση των οφειλετών με διαφάνεια, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα.

Με την εγγραφή τους στο My Intrum Portal, οι οφειλέτες μπορούν με ευκολία, άνεση και ασφάλεια, από τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο, να:

Επιπλέον, με την υπηρεσία ηλεκτρονικής υπογραφής (e-Signature) που εφαρμόζεται εδώ και δύο χρόνια από την Intrum, οι οφειλέτες έχουν τη δυνατότητα να υπογράφουν τη σύμβαση ρύθμισης ηλεκτρονικά, χωρίς να απαιτείται η φυσική μετάβαση σε σημείο εξυπηρέτησης. 

Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι στο πλαίσιο των βελτιωμένων υπηρεσιών εξυπηρέτησης, τα γραπτά αιτήματα των δανειοληπτών –που υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο site της Intrum μέσω της ειδικής φόρμας αιτημάτων ή μέσω του My Intrum Portal απαντώνται κατά μέσο όρο εντός 11 ημερών από εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης. Όσον αφορά την τηλεφωνική επικοινωνία, το 90% των εισερχόμενων κλήσεων απαντάται εντός δευτερολέπτων ενώ συνολικά το 98% των κλήσεων απαντάται εντός της ίδιας ημέρας. 

Με στόχο να συμβάλλει στην πορεία προς μια υγιή οικονομία, η Intrum δεσμεύεται να επενδύει σε συνεχώς εξελισσόμενες λύσεις εξυπηρέτησης για τους οφειλέτες. 

 

Exit mobile version