Τα καταστήματα ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ μόδας αποφάσισε να κλείσει η Amazon, σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά το άνοιγμα του πρώτου, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία, στο πλαίσιο αλλαγής της στρατηγικής της για το φυσικό λιανικό εμπόριο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, μέχρι τις 9 Νοεμβρίου θα έχουν κλείσει τα δύο καταστήματα Amazon Style στο Κολόμπους του Οχάιο και στο Γκλέντεϊλ της Καλιφόρνιας.
«Έπειτα από προσεκτική σκέψη, αποφασίσαμε να κλείσουμε τα δύο φυσικά καταστήματα λιανικής Amazon Style και να επικεντρωθούμε στην online εμπειρία αγορών μόδας, όπου προσφέρουμε νέες, συναρπαστικές επιλογές σε μεγάλη αξία και εισάγουμε καινοτόμες τεχνολογίες για να καλύψουμε τις ανάγκες κάθε πελάτη», ανέφερε σε δήλωσή της η εκπρόσωπος της Amazon, Κρίστεν Κις.
«Το φυσικό λιανικό εμπόριο εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό μέρος της επιχείρησής μας και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ανάπτυξη των καταστημάτων όπως τα Amazon Fresh, Whole Foods Market, Amazon Go και συνεργασίες με τρίτους», συμπλήρωσε η ίδια.
Όπως υπενθυμίζει το CNBC, η Amazon εγκαινίασε την ιδέα για τα καταστήματα ενδυμάτων τον Ιανουάριο 2022, προτού ανοίξει το κατάστημα στο Γκλέντεϊλ, τον Μάιο 2022, στην πρώτη προσπάθειά της να πουλήσει ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ εκτός διαδικτύου, αλλά τελικά χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.
Διαβάστε ακόμη
Μεγάλου: «Με πιστωτική επέκταση €1,6 δισ. και κέρδη ανά μετοχή €0,70 θα κλείσει το 2023»
AXIA: Πώς «διαβάζει» την εξαγορά της Κωτσόβολος από τη ΔΕΗ
Τουρκία: Το μετέωρο βήμα των Κεμαλιστών, το κρίσιμο συνέδριο και το ερώτημα του νέου αρχηγού
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ